پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۹۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
حمیدرضا پورسعید با اشاره به اجرای برنامه‌های توسعه و تولید و تعمیق ساخت داخل به عنوان یکی از برنامه‌های اجرایی سازمان صنعت استان تهران است گفت: امسال از جمله اولویت‌های استان در صنایع پوشاک، مواد غذای، قطعات خودرو و لوازم خانگی است که توجه بیشترمسئولان را می‌طلبد.

شعار سال: برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌هایی با عنوان «تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان جوان» ، «استفاده از تولیدات داخلی گامی در جهش تولید» و «احیای شرکت کارخانه کاغذ مراغه جهش تولید» خواستار حمایت دولت از بخش تولید و فعال سازی ظرفیت‌های تولید شدند.

در این مورد حمیدرضا پورسعید، معاون امور صنایع سازمان صنعت استان تهران گفت: در این مدت، ۲۲۳ مجوز صنعتی اعم از پروانه بهره برداری، کارت شناسایی و گواهی فعالیت صنفی با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال صادر شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت استان تهران گفت: ۱۵۲ مجوز نوسازی و بازسازی و جایگزینی برای صنایع استان تهران در ۶ ماه نخست امسال صادر شده که از رشد ۷۶ درصدی برخوردار شد.

وی اضافه کرد: شاهد رشد ۲ درصدی در میزان سرمایه گذاری پروانه‌های بهره برداری صادره هستیم که نشان دهنده افزایش هزینه تمام شده یک واحد صنعتی است.

پورسعید با اشاره به اجرای برنامه‌های توسعه و تولید و تعمیق ساخت داخل به عنوان یکی از برنامه‌های اجرایی سازمان در سال ۹۹، گفت: فعال سازی واحد‌های راکد صنعتی در شهرک‌های صنعتی و ایجاد میز‌های تخصصی از اولویت‌های ما است که در نیمه نخست امسال تعداد ۷۸ واحد راکد فعال شده و در نیمه دوم سال ۹۹ با قدرت و شدت بیشتری پیگیری خواهد شد.

پورسعید تصریح کرد: از جمله اولویت‌های استان در صنایع پوشاک، مواد غذای، قطعات خودرو و لوازم خانگی است که توجه بیشترمسئولان را می‌طلبد.

 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ خبر: ۲۴ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۰۷۲۳۰۰۰۶۰۵، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
مواد غذایی در ایران خیلیوقته که صنعتش زمین خورده و داره طعم و بوی ورشکستکی رو حس میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
اگر دستگاه های بهتر و پیشرفته تر بیاید احتمالا خیلی قیمت های نهایی کمتر می‌شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین