پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۰۶۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: استادان حق التدریسی دانشگاه‌ها هم مانند اعضای هیأت علمی دانشگاه اینترنت رایگان دریافت می‌کنند.
شعار سال:آقای علی خاکی صدیق، درباره اینترنت رایگان استادان و دانشجویان گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و باتوجه به شیوع ویروس کرونا مقرر شد که استادان دانشگاه و دانشجویان بتوانند از اینترنت رایگان بهره‌مند شوند.
 
تعداد بازدید : 5

وی درباره مشکل استادان حق التدریسی برای اینترنت رایگان افزود: براساس قوانین باید اینترنت رایگان به استادان حق التدریسی هم داده شود و این موضوع دغدغه وزیر علوم تحقیقات و فناوری است بی گمان براساس هماهنگی‌های انجام شده با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شده است سامانه‌ای برای استادان حق التدریسی برای دریافت اینترنت رایگان بارگذاری شود.

آقای خاکی صدیق با بیان اینکه قرار است دانشگاه‌ها لیست استادان حق التدریس را آماده کنند و به وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارایه دهند، افزود: رایگان شدن اینترنت برای استادان حق التدریس کار دشواری است، اما براساس زمان بندی‌های انجام شده قرار است استادان حق التدریسی هم مانند اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها از اینترنت رایگان بهره‌مند شوند.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: به محض اینکه اسامی و لیست استادان حق التدریس هر دانشگاه به ما منتقل شود این لیست را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتقل می‌کنیم تا استادان حق التدریسی بتوانند از اینترنت رایگان بهره‌مند شوند.

آقای خاکی صدیق گفت: هم اکنون تعداد زیادی از استادان حق التدریسی باید از اینترنت رایگان برای فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود بهره‌مند شوند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  صدا و سیما، تاریخ انتشار:  25مهر1399  ، کدخبر:  2865934، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
به نظر من که در توزیع اینترنت میتونستیم خیلی عادلانه تر کار کنیم و اون رو به دانشجو های بدبخت خودمون اختصاص بدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین