پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۷۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
علیرضا زالی گفت: در بررسی‌های اخیر مشخص شد که میزان پایبندی کارمندان در ادارات به شیوه نامه بهداشتی برای مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع آن به ۶۸ درصد رسیده است.
شعار سال: به دنبال جدیت نیروی انتظامی برای مقابله با شهروندانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، پلیس اعلام کرد که تمرکز خود را بر روی مناطق و محل‌هایی خواهد گذاشت که بیشترین میزان شیوع کرونا در آن محل‌ها است تا بتواند گذرگاه‌های اصلی جا به جایی شهروندان در خارج از منازل را کنترل کند و با پیشگیری در این محل‌ها به مقابله با شیوع کرونا برود. محل‌هایی که مقرر شده است در نتایج تحقیقات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود.

علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران در این خصوص به خبرنگار اجتماعی گفت: بیشترین میزان سرایت کرونا در مناطق و محل‌هایی است که تراکم جمعیت بیشتر است؛ بنابراین نقطه داغ ما در بررسی‌های اپیدمیولوژی اخیر نشان می‌دهد که بیشترین سرایت کرونا در تهران در حمل و نقل عمومی است و بیشتر افراد در این محل مبتلا می‌شوند.

او افزود: در حمل و نقل عمومی تهران امروز به علت اینکه نمی‌توان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرد، تبدیل به نقطه‌ای شده است که بیشترین سرایت بیماری کرونا در آن محل صورت می‌گیرد. در وهله دوم فارغ از حمل و نقل عمومی، ایستگاه‌های اتوبوسی که مردم در آن‌ها منتظر می‌مانند و به دومین محلی تبدیل شده است که بیشترین سرایت کرونا در آن‌ها رقم می‌خورد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران خاطرنشان کرد: در رتبه سوم محل‌هایی که بیشترین آمار شیوع کرونا را دارد، باید به پاساژ‌ها و مال‌ها اشاره کرد که آن‌ها نیز جمعیت زیادی را در خود جای داده است و سبب شده است تا مردم در این محل‌ها نیز به تعداد فراوان به کرونا مبتلا شوند.

زالی در ادامه افزود: فروشگاه‌های زنجیره ای، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌هایی که مایحتاج مردم را به فروش می‌رسانند نیز در رتبه بعدی قرار دارند. اگر بخواهیم به صورت مصداقی به ادامه این لیست نظاره کنیم در رتبه پنجم نانوایی‌ها قرار دارند که آن‌ها نیز معمولا با تراکم جمعیت زیادی مواجه هستند.

این مقام مسئول در وزارت بهداشت در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات تصریح کرد: طی ماه‌های ابتدایی شیوع کرونا، معدل رعایت استاندارد‌های بهداشتی ۸۳ درصد بود، اما در بررسی‌های اخیر مشخص شد که میزان پایبندی کارمندان در ادارات به شیوه نامه بهداشتی برای مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع آن به ۶۸ درصد رسیده است.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا،تاریخ انتشار:28مهر1399،کدخبر:1074554،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
و بدترين چيزي كه حمل و نقل عمومي رو افزايش ميده همين عدم دوركاريه كه مملكت رو داره به گند ميكشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
وقتی رای رفت و آمد مردم یستری دیگه ای وجود ندارد چاره چیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
توروخدا دورکاری رو برگردونین بیشتر این کسایی که از مترو و اتوبوس استفاده می‌کنن از سرکار میان یا دارن میرن سرکار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین