پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۰۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷
سرکار خانم ابتکار فرمودند: زنان کارآفرین در شرایط کرونا نیاز به حمایت و تقویت بیشتر دارند. گفتند این گروه، مورد حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده هستند. بسم الله برنامه و عملکرد بده ابتکار، حرف خالی و بدون پشتوانه زدن رو کنار بگذار.
شعار سال:معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در توئیتی بر ضرورت تقویت بیشتر زنان کارآفرین در شرایط جنگ اقتصادی و کرونا تأکید کرد و نوشت: زنان کارآفرین در این شرایط مورد حمایت معاونت زنان ریاست جمهوری هستند.
 
معصومه ابتکار در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد از نیاز تقویت بیشتر زنان کارآفرین در شرایط جنگ اقتصادی و کرونا نوشت و یادآور شد: آنها مورد حمایت معاونت زنان ریاست جمهوری هستند.
 

ابتکار در این پیام، تاکید کرد: زنان کارآفرین و بازارهای فروش مجازی در شرایط جنگ اقتصادی و کرونا نیاز به تقویت بیشتر دارند و به همین دلیل مورد حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده هستند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار:   آبان  1399  ، کدخبر: 84087306  ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
اميدوارم اين حمايت ها بيشتر در راستاي عملياتي شدن باشه تا اينكه اينا هي بخوان شعار بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
اين خانم ابتكار هم همش ادا و حرفه من كه از ايشون عمل مثبتي نديدم همش هم حرفاشون در راستاي تابو شكني هاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
اتفاقا اين خانم خيلي خوب توسنته اين تابو شكني هارو انجام بده و دستاورد هاي خوبي هم داشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین