پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۹۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه رویکرد اصلی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده حرکت در مسیر برقراری عدالت جنسیتی است، گفت: باید به دنبال تغییر در شاخص عدالت جنسیتی مرتبط با اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار، دختران جوان تحصیل کرده و زنان جوان بیکار باشیم.
شعارسال: معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه رویکرد اصلی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده حرکت در مسیر برقراری عدالت جنسیتی است، گفت: باید به دنبال تغییر در شاخص عدالت جنسیتی مرتبط با اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار، دختران جوان تحصیل کرده و زنان جوان بیکار باشیم.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، معصومه ابتکار روز سه شنبه در شورای راهبردی کارآفرینان با اشاره به اینکه امکانات و بودجه دولت و همچنین زمان محدود است و باید با بیشترین بهره وری، هم افزایی و تبادل تجربیات، امور را به جلو ببریم، از تلاشهای وزارتخانه های کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکل‌های غیردولتی و همچنین جهاد دانشگاهی برای حمایت از اشتغالزایی و کارآفرینی زنان قدردانی کرد.
 
وی افزود: گزارش ها حاکی از آن است که در برخی بخش ها پیشرفت کند بوده است اما در مجموع توانستیم حرکت قابل قبولی در زمینه کارآفرینی و اشتغال زایی زنان داشته باشیم.
 
وی ایجاد کارگروه کارآفرینی، طرح زنان نسل تحریم و رای گیری آنلاین را از مهمترین اقدامات معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برشمرد و تاکید کرد: رویکرد معاونت تنها خانواده وابسته به تسهیلات نیست اما برخی خانواده ها پایه مالی ضعیف دارند و نمی‌توانند منابع مالی را جذب کند به همین دلیل با بانک‌ها تعامل خوبی برقرار شد که نتیجه اقدامات برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک مفید بوده است.
 
ابتکار با اشاره به اینکه ساختار و سازماندهی اشتغال زایی و کارآفرینی در قالب تعاونی ها و صندوق ها با وزارتخانه های جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال اجرا است، تصریح کرد: از لازمه های پایداری کسب و کار قرار گرفتن در چتر ساختار حمایتی است و تعاونی ها در موافقتنامه هایی که با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام داده اند، توسعه می یابند و حمایت میشوند و همچنین موافقتنامه هایی با وزارت جهاد کشاورزی برای صندوقهای اعتباری زنان به ویژه در روستاها منعقد شده است.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازپایگاه خبری دولت    ،تاریخ انتشار:  1 بهمن    1398،کدخبر: 333586  ،www.dolat.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
0
وقتی تو حکومت عدالت جنسیتی وجود نداره دیگه چیزی جز این نخواهد بود. وقتی یه زن رو نمیذارن رئیس جمهور بشه به خاطر زن بودنش وضع بهتر از این نخواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین