پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۰۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
اکبر بهنام جو در جلسه شورای مسکن استان عنوان کرد: سازندگان انتخاب شده برای مسکن ملی باید زمانبندی اجرای این واحد‌ها را اعلام کرده و در موعد مقرر تکمیل کنند.
شعار سال: استاندار اردبیل بر انتخاب سازندگان توانمند برای احداث واحد‌های مسکن ملی تاکید کرد.

 اکبر بهنام جو در جلسه شورای مسکن استان عنوان کرد: سازندگان انتخاب شده برای مسکن ملی باید زمانبندی اجرای این واحد‌ها را اعلام کرده و در موعد مقرر تکمیل کنند.
وی افزود: در احداث این واحد‌ها تلاش شود از نما‌های زیبا در ساخت و ساز استفاده شده و از الگو‌های موفق در این زمینه بهره ببرند.
استاندار اردبیل با اشاره به تامین زمین رایگان برای این واحد‌ها توسط دولت خواستار تکمیل این واحد‌ها با قیمت پایین و با حفظ ایمنی و استاندارد‌های ساختمان سازی شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به ثبت نام ۱۳ هزار و ۲۴۵ نفر در سطح استان برای طرح اقدام ملی مسکن، گفت: از این تعداد ۹ هزار و ۲۴۹ نفر از شهر اردبیل ثبت نام کرده اند.
محبوب حیدری افزود: از این تعداد نیز تاکنون پنج هزار و ۸۳ نفر در کل استان و سه هزار و ۲۷۶ نفر در شهر اردبیل حائز شرایط شناخته شدند.
وی تصریح کرد: از پنج هزار و ۸۳ نفر حائز شرایط در سطح استان سه هزار و ۴۷۱ نفر در کل استان تایید نهایی شده و در اردبیل ۲ هزار و ۹۵۷ نفر تایید نهایی شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: از ۲ هزار و ۹۵۷ نفر تایید شده در شهر اردبیل، ۲ هزار و ۱۵۰ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند.
حیدری گفت: اولویت راه و شهرسازی برای واگذاری زمین به افرادی است که وجه خود را واریز کرده اند.
وی بیان کرد: از این تعداد نیز احداث ساختمان ۵۴۰ نفر شروع شده و سقف اول و یا ستون‌های این واحد‌ها در حال اجرا است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: برای ۵۰۰ واحد دیگر نیز در حال آماده کردن زمین هستیم و به این ترتیب احداث واحد هزار نفر آغاز می‌شود.
حیدری گفت: برای هزار نفر بعدی نیز از ۶۷ هکتار زمین در نظر گرفته شده استفاده می‌شود که طراحی آن نیز در مرحله اجرا است.
وی با اشاره به سهمیه هزار و ۵۰۰ واحدی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت گفت: این تعداد برای ۱۴ شهر استان شامل می‌شود که در این شهر‌ها نیز هزار و ۱۲ نفر واجد شرایط شناخته شده و ۲۴۲ نفر وجه اولیه را واریز کرده اند.
وی با بیان اینکه مهلت واریز وجه مرحله اول به اتمام رسیده است، افزود: افرادی که وجه را واریز نکرده اند از چرخه حذف می‌شوند و در مراحل بعدی فراخوان مسکن ملی، می‌توانند ثبت نام کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 4 آبان 1399، کدخبر: 986336، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
مسكن ملي همون مسكن مهر هست؟ شرايطش چطوريه؟ براي گرفتنش بايد كجا درخواست داد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
هم سازندگان باید توانمند باشند هم مصالح درجه یک باشد هر کدام به تنهایی کافی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین