پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۷۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی: الان بدهی ایرلاین‌ها به شرکت‌های پخش سوخت هواپیما بسیار بالا است، این یعنی هزینه‌ها از مردم به صورت نقد گرفته شده و در خدمات دهی و پرداخت بدهی‌ها کوتاهی می‌شود.

شعار سال: مجتبی یوسفی در گفت‌وگویی با انتقاد از افزایش قیمت بلیط هواپیما، گفت: در زمان مدیریت وزیر سابق راه و شهرسازی، طرح آزادسازی و شناورسازی بلیط هواپیما کلید خورد، در دیدگاه اولیه این طرح خوب بود تا قیمت ها براساس عرضه و تقاضا تعیین شده و یک رقابت میان ایرلاین ها برای ارائه نرخ های مناسب تر و خدمات بهتر ایجاد شود. متأسفانه طرح شناورسازی بلیط هواپیما به درستی اجرایی نشد و عملا ایرلاین ها از این مسئله سوء استفاده کردند.

 
هواپیما ایرلاین

بدهی ایرلاین ها به شرکت های پخش سوخت هواپیما بسیار بالا است

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: الان بدهی ایرلاین ها به شرکت های پخش سوخت هواپیما بسیار بالا است، این یعنی هزینه ها از مردم به صورت نقد گرفته شده و در خدمات دهی و پرداخت بدهی ها کوتاهی می شود.

وی با اشاره به ورود کمیسیون عمران مجلس به پرونده افزایش قیمت بلیط هواپیما، گفت: قطعا میزان ارز دریافتی و میزان هزینه کرد این اعتبارات توسط ایرلاین ها باید شفاف شود، در این میان اگر سوء مدیریتی در این بخش وجود دارد، باید مشخص شود.

مجلس به هیچ وجه اجازه افزایش غیرمنطقی قیمت بلیط هواپیما را نخواهد داد/ استفاده از ظرفیت قانونی کمیسیون اصل90

یوسفی با اعلام اینکه مجلس به هیچ وجه اجازه افزایش غیرمنطقی قیمت بلیط هواپیما را نخواهد داد، افزود: مجلس در این رابطه کوتاه نخواهد آمد، قطعا اگر لازم باشد نمایندگان برای پیگیری مسئله، از ظرفیت کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس استفاده می کنند.

مسئولان سازمان هواپیمایی هفته آینده نسبت به شائبه های مرتبط با قیمت بلیط پاسخ می دهند

وی ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس در هفته آینده نیز نشستی را درباره افزایش قیمت بلیط هواپیما برگزار می کند تا مسئولان سازمان هواپیمایی نسبت به شائبه های ایجاد شده پاسخ دهند.از طرف دیگر اگر قرار است که در نرخ پروازهای هوایی افزایشی صورت گیرد، مسئولان سازمان هواپیمایی باید دلایل این مسئله را بیان کنند، متأسفانه مدیران همواره راحت ترین و کوتاه ترین مسیر را که همان افزایش قیمت ها و فشار به مردم و مسافران است را انتخاب می کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه قطعا اجازه تداوم قیمت گذاری بلیط هواپیما به صورت شناور را نخواهیم داد، افزود: به چه دلیلی ایرلاین ها و سازمان هواپیمایی برای نرخ بلیط هواپیما، قیمت کف و سقف تعیین کرده اند، مگر فضای اقتصادی کشور، تجارت آزاد است که ایرلاین ها قیمت ها را آزاد کرده اند.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایکانا، تاریخ انتشار: 13 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:-، icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
ایرلاین ها متهم ردیف اول بالا بردن قیمت ها اون هم بی حساب و کتاب هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
هواپیمایی ها بدعت بدی راه انداختن نشون دادن که برای گرونی میشه جلوی هرکسی وایساد و حرف رو به کرسی نشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
ایرلاین ها دنبال منافعشون هستند شما که ناظری باید کنترلشون کنی. پس دلیل وجودی دولت چیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین