پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۸۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اجرای ۸۰ هزار طرح عمرانی در بخشهای مختلف کشور ادامه داد: دولت دوازدهم با وجود مسائل و مشکلات ناشی از شیوع ویروس همه گیر کرونا توجه خاصی به اجرا و تکمیل طرحهای عمرانی و نیمه تمام دارد.

شعار سال: سعید جغتایی گفت: ۹ هزار میلیارد ریال برای احداث و تکمیل بیمارستانهای ناتمام استانهای مختلف طی سال جاری اختصاص یافت.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور، عصر سه شنبه در جریان بازدید از طرحهای عمرانی و نیمه تمام شهرستان گناباد افزود: این اعتبار از محل اعتبارات کرونا تامین و پرداخت شده است.

وی با اشاره به اجرای ۸۰ هزار طرح عمرانی در بخشهای مختلف کشور ادامه داد: دولت دوازدهم با وجود مسائل و مشکلات ناشی از شیوع ویروس همه گیر کرونا توجه خاصی به اجرا و تکمیل طرحهای عمرانی و نیمه تمام دارد.

رییس امور پایش، ارزشیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت عزم خود را جزم کرده طرحهایی که تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده قابلیت بهره برداری دارند احصاء شود و بر این اساس از آبان ماه سال گذشته بازدیدهای دوره ای توسط دستگاههای اجرایی و مسوولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها و استانداری ها و سازمان برنامه و بودجه انجام می شود.

جغتایی افزود: طرحهایی که قابلیت خاتمه دارند و یا از نظر تاثیر گذاری در فرآیند توسعه استانها و کشور وضعیت قابل قبولی دارند در اولویت تامین اعتبار قرار می گیرند و نواقصی که در برخی از این طرحها وجود دارد احصاء و در اولویت تامین اعتبار قرار می گیرند تا در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

وی با اشاره به بازدید از طرحهای عمرانی در دست اجرای گناباد گفت: طرح احداث فرودگاه این شهرستان از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است و پیگیریهایی برای تکمیل آن از محل منابع داخلی و درآمدهای عمومی شرکت فرودگاههای کشور در دست انجام است.

رییس امور پایش، ارزشیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه بودجه کشور به همراه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی از طرحهای عمرانی و در دست اجرای گناباد شامل فرودگاه، مجتمع آموزش عالی، ساختمان جدید زندان و طرحهای بیمارستان علامه بهلول گنابادی بازدید کردند.

رییس امور پایش و ارزشیابی اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین در سفر به بجستان از تعدادی از طرحهای این شهرستان از جمله شهرک فرهنگیان، بخش داخلی در حال احداث بیمارستان آیت الله مدنی و محور مواصلاتی بجستان به  فردوس بازدید کرد.

شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۴آبان ۱۳۹۹، کد خبر: -، irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
این بیمارستان ها برای مواقع ضروری مثل این روزهای کرونایی خیلی نیاز کشور هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
انشالله طرح های عمرانی مهمی مثل بیمارستان کمتر دچار سیاسی بازی و دزدی بشوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین