پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کاربر سعودی سایت توییتر موسوم به «مجتهد» از تعهد محمد بن سلمان ولیعهد سعودی برای پرداخت تمامی هزینه‌های مربوط به دادخواست‌های قضایی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای اثبات تقلب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پرده برداشت.
شعار سال: این حساب توییتری نزدیک به مراکزتصمیم گیری در عربستان اینگونه نوشت: خط داغ میان محمد بن سلمان و جرد کوشنر. چک سفد امضایی از بن سلمان برای ترامپ جهت پرداخت همه هزینه‌های وکلا در پرونده‌هایی که در شکایت‌های مربوط به دستکاری در آرای انتخاباتی در ایالت‌های آمریکا و به کارگیری تمامی ترفند‌های قانونی برای پس گرفتن پیروزی بایدن ارائه شده است.

عربستان پیش از این استقبال سردی از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کرده و پادشاه و ولیعهد در پیام‌هایی دیرهنگام، به بایدن و هریس تبریک گفته بودند؛ موضوعی که تحلیلگران از آن به ناامیدی و نگرانی عربستان از دولت جدید آمریکا تعبیر کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: 20 آبان 1399، کد خبر: 1043606،  www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
خائن تر از این آل سعود توی خاورمیانه وجود نداره واقعا.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین