پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۵۲۰
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
فرمانده عملیات مبارزه با کرونای پایتخت که باید در نقش مسئول پاسخگو باشد، از وضعیت مدیریت کرونا گلایه دارد و در جملاتش میشود فهمید در ساختار مدیریت مسئول و تصمیم گیر کسانی دیگرند. اگر به نظرات کارشناسی شما توجه نمیشود، هر مسئولیتی به شما دادند را ببوسید و بگذارید کنار که اگر این کار را نکنید در لحظه لحظه خطای این سبک مدیریت شریکید و باید پاسخگو باشید.
شعار سال: در چه شرایط عجیب مدیریتی کروناییم‌. دکتر مسعود یونسیان، چند روز قبل بعنوان عضو شورای مشورتی مدیریت کرونا منصوب میشود و امروز دست به دامن رسانه میشود و عدم توجه به روشهای علمی مدیریت را نقد میکند و از فعالین رسانه میخواهد این پیام را به گوش مسئولین تصمیم گیر برسانند!

عالی ترین مشاور وزیر بهداشت یعنی دکتر اکبری که باید نزدیکترین ارتباط را با وزیر داشته باشد و مشاوره هایش در عرصه مدیریت کرونا اثرگذار باشد، در فضای مجازی درد و دل های چندین پاراگرافی مینگارد و از مدیریت کرونا گلایه میکند! ( اینجا) که گویا ۹ ماه مدیریت و تصمیمات دست افرادی خاص است!

فرمانده عملیات مبارزه با کرونای پایتخت که باید در نقش مسئول پاسخگو باشد، از وضعیت مدیریت کرونا گلایه دارد و در جملاتش میشود فهمید در ساختار مدیریت مسئول و تصمیم گیر کسانی دیگرند

استاندار تهران هم که خود نماینده دولت در مدیریت کرونای پایتخت است از فاصله اجتماعی و مدیریت کرونا مینالد و خود گویا منتقد این مسیر است!

کمی موضوع پیچیده شد. طرف مقابل این صحبت ها چه کسی است؟ مدیریت کرونا بالاخره توسط چه کسی در دولت و ستاد ملی رقم میخورد؟ وزیر بهداشت هم که به دستور رهبری باید به نکاتش توجه شود همیشه در افکار عمومی از مشکلات و عدم توجه به اظهاراتش درد و دل میکند. پس تصمیم گیر این مملکت کیست؟ پشت پرده، کدام جریان مدیریت، این بیماری را به این روز رساندند که حال باید در سخت ترین روزها باشیم؟

آقایان مسئول! اگر میتوانید کاری کنید و به گفته هایتان میتوانید جامه عمل بپوشانید؛ بمانید و در برابر مردم پاسخگو باشید و نگویید باید این بشود! باید آن بشود!.

اگر به نظرات کارشناسی شما توجه نمیشود، هر مسئولیتی به شما دادند را ببوسید و بگذارید کنار که اگر این کار را نکنید در لحظه لحظه خطای این سبک مدیریت شریکید و باید پاسخگو باشید.
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، برگرفته از کانال متخصصین بهداشت ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
اگر از روز اول جلوي اين انتقال ها گرفته ميشد و جدي برخورد ميشد و براي مردم عادي سازي نميكردن همه چي حل ميشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
اي كاش در زمينه كرونا با مردم ستم ديده ايران بهتر تا ميكرديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
به نظرم به جاي گشتن دنبال مسبب بايد يه فكري براي برون رفت از اين مشكلات كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
اين روزهاي سياه هم تموم ميشه و روسياهيش ميمونه براي كسايي كه دست به احتكار زدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
مردم هخ دارن كم ميارن واقعا از اونور درد هاي اقتصادي و از اين سمت فشار هاي رواني ناشي از مرگ عزيزان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
ممنون از شعار سال كه متن هاي سايتش دل مردم داغديده ايران رو تسكين ميده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
ايشالله اين روزها سياه هم ميره و روزهاي شادماني و خوشي برميگرده به هممون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
قانون هایی که الان هست و اجرایی نمیشه اگر همون ابتدا میذاشتن و اجرایی هم نمیکردن الان این همه کشته نمیدادیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
اقتصاد و سلامت در شیوع کرونا به مردم فشار زیادی آورد و دولت هم ناتوان از مدیریت هر دو ،کاش مردم خودشون به فکر هم دیگه باشند و پروتکل های بهداشتی رو رعایت کنند تا زودتر این دوران تموم بشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین