پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
بسیاری از دوستانی که تقاضای تعطیلی یک هفته‌ای تا دو هفته‌ای تهران را دارند، با الزاما صرفا پزشکی به این مهم نگاه نموده و غافل از برخی ملاحظات اقتصادی و معیشتی و اجتماعی هستند.
شعار سال: از جمله رسانه هایی بودیم که از یک ماه پیش، بشکل مکرر بحث لغو طرح ترافیک را مطرح می کردیم. بحث محدویت ساعت فعالیت برخی از اصناف را مطرح می کردیم. بحث تقویت پروتکل های بهداشتی در حوزه های اداری، صنفی ، اجتماعی را مطرح می کردیم و ..... ، اما متاسفانه گوش شنوایی نبود تا اینکه کار از کار گذشت.

حال سوال این است که در واقعیت، امکان تعطیلی یک تا دو هفته ای پایتخت وجود دارد؟ آیا به  ملاحظات اقتصادی و معیشتی و اجتماعی آن توجه شده است؟ و .... .

بنظر می رسد اگر مردم شاغل باشند و ارتباطات بین انها هدایت شده و محدود گردیده باشد، امکان عملی کنترل بیماری بیشتر می شود تا زمانی که مردم تعطیل باشند و متمایل به سفر، گردش شهری ، رفت آمد خانوادگی و ... .

پیشنهاد می شود بجای آنکه تهران را یک تا دو هفته تعطیل کنید :

*** طرح ترافیک را برای یک تا دو هفته لغو کنید و خدمات رسانی مترو و اتوبوس را با حداکثر ظرفیت ممکن ادامه دهید. هر وسیله نقلیه عمومی هم در انتهای مسیر ، الزاما باید ضدعفونی کامل شود.

*** پیشنهاد می شود، حداکثر یک سوم کارکنان دور کار باشند و دو سوم کارکنان در ادارات حضور داشته باشند. فضای اداری در روز باید به میزان حداقل سه بار ضدعفونی شود. خدمات آبدارخانه باید کاملا قطع گردد. ساعت فعالیت اداری می تواند تا ساعت دو ، کاهش یابد.

*** پیشنهاد می شود محدودیت های سفر بین استانی، بشدت کنترل شود .  خصوصا در پایان هفته و تعطیلات .
*** پیشنهاد می شود در هر واحد صنفی بر اساس متراژ ، تنها تعداد مشخصی مشتری حق حضور داشته باشند. ذکر این تعداد، با خطی درشت باید در ابتدای واحد صنفی نصب شود.

*** پیشنهاد می شود،هر واحد صنفی روزانه حداقل سه بار ، اقدام به ضد عفونی واحد نموده و مواد ضدعفونی کننده در ابتدای درب ورودی در دسترس مشتریان قرار داده شود( همراه با توضیحات).

*** محدودیت ساعتی واحدهای صنفی از ساعت 7 شب به بعد اعمال شود.

*** درمان سرپایی و تجویز داروی سرپایی برای کرونا شدت گیرد.

*** محلول پاشی و ضدعفونی موثر معابر شهری در دو نوبت در روز پیگیری شود. تاکید می شود موثر نه به غلظت مورد نظر پیمانکار و بشکل سلیقه ای یا نمایشی .

*** پرونده های اداری تا جای ممکن ، بشکل تلفنی رسیدگی و با حداکثر همراهی و همکاری راه اندازی شود ( نتیجه غفلت از اتمام طرح دولت الکترونیک و اسناد برنامه).

*** ....
*** سایر پروتکل های جاری نیز ادامه یابند(مگر در تعارض با توصیه های جدید باشند) .

تعطیلی یک تا دو هفته ای تهران،یعنی مرگ کارگر روزمزد ، یعنی نابودی اقتصاد ضعیف شده کشور ، یعنی نابودی اصناف اجاره نشین ، یعنی افزایش رفت و آمدهای خانوادگی و .... . ادعای یافته های آن طرح کذایی در خصوص عدم تاثیر لغو طرح ترافیک بر گسترش کرونا ، واقعا کار دست کشور داد. بارها درخواست انتشار یافته های علمی آن طرح به اصطلاح تحقیقاتی را کرده ایم، اما هیچ کس پاسخگو نبوده و نیست .


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
با اين وضعي كه اين ها در زمينه تعطيلي ها پيش گرفتن مملكت در زمينه كرونا به هيچ جايي نميرسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین