پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۸۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
یک نماینده تهران در مجلس گفت: اگر دولت با تعطیلی دو هفته‌ای تهران موافقت نکند، مجلس طرح دوفوریتی و یا حتی سه فوریتی برای حفظ جان شهروندان ارائه خواهد کرد.
شعار سال: احمد نادری، نماینده تهران در مجلس یازدهم به وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا در استان تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه این روزها در اثر بی‌تدبیری‌های دولت در مقابله با کرونا شاهد فوت روزانه بیش از ۴۰۰ نفر از هموطنان هستیم. ما معتقدیم محدودیت‌های کرونایی باید به صورت جدی اعمال شود اما دولت و شخص آقای رئیس جمهور در این خصوص مقاومت کرده و مانع اجرایی شدن محدودیت‌ها می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای کنترل بهتر و کاهش آمار کرونا، تهران باید به مدت دو هفته تعطیل شود، افزود: اگر دولت با تعطیلی تهران موافقت نکند در صورت لزوم، مجلس طرح دوفوریتی و یا حتی سه فوریتی تعطیلی دو هفته‌ای تهران را برای حفظ جان شهروندان ارائه خواهد کرد. خط قرمز مجمع نمایندگان تهران در مجلس جان هوطنان و همشهریان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:  19 آبان 1399، کد خبر: 4956563،  www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
خداروشكر كه ملت اين مجلس رو دارن وگرنه معلوم نبود دولت ميخواست چه بلايي سر مردم بياره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
به نظر من كه با اين گروكشي ها كار به جايي نميرسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
مجلس در ايران باد با همين قدرت جلوي دولتي وايسه كه ذره اي به فكر مردمش نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پرطرفدارترین