پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۱۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
فرماندار تهران با تشریح جزئیات اعمال محدودیت‌های جدید در این شهر گفت: هدف تعطیلی کسب و کار مردم نیست و در برخی اماکن و مشاغل به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها، محدودیت اعمال خواهد شد.
شعار سال: عیسی فرهادی گفت: شهر تهران با توجه به اینکه در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد، محدودیت‌های جدید برای تمامی مشاغل غیر از مشاغل غیرضروری اعمال و اجرا خواهد شد.
وی یادآورشد: سلامت مردم از اولویت نخست برای دولت برخوردار است و همه این سختگیری‌ها نیز با رویکرد حفاظت از سلامت آنان اعمال و اجرا می‌شود.

فرهادی اظهارداشت: همه مشاغل به غیر از مشاغل سطح یک که تامین کننده مایحتاج مردم است مانند سوپرمارکت‌ها، امداد و نجات و بخش‌های درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی مانند مطب‌ها و ... فعال خواهند بود.
فرماندار تهران گفت: در حوزه اداری هم حداکثر با یک سوم نیرو‌ها کار خود را ادامه می‌دهند و همچنین منع تردد درون شهری نیز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح علاوه بر منع تردد بین شهری اعمال می‌شود.

وی اعلام کرد: اطلاع رسانی در این راستا باید در یک مسیر واحد و هدفمند انجام گیرد و از اظهارنظر‌های متناقض و یا مشکوک و ابهام‌برانگیز که باعث مشوش شدن افکار عمومی می‌شود، خودداری شود.
 
مکررا تقاضا داریم تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید

فرهادی تاکید کرد: ضرورت دارد نیروی انتظامی و بسیج به اجرای کامل و بدون استثنای تصمیمات انضباطی مقررات فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت شدید بهداشتی را اجرا و با متخلفان که امنیت بهداشتی جامعه را به خطر می‌اندازند، برخورد کنند.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: بار دیگر از مردم شریف مکررا تقاضا داریم تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تعامل و همکاری لازم در خصوص اعمال محدودیت‌ها با عوامل زحمت کش نیروی انتظامی و بسیج را داشته باشند.

بر اساس مصوبات جلسه فوق العاده ستاد ملی کرونا، از یک آذر در کنار تشدید همه محدودیت ها، تردد در سطح شهر از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۷آبان ۱۳۹۹، کد خبر: irna.ir، ۸۴۱۱۳۵۱۹
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
شاید این موضوع باعث بشه تا مردم کمتری در خیابان ها برای دیدار های اخر شب خونه هم برن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
ابن مساله شاید بتونه دور همی های شبانه مردم رو در شهر ها کمتر کنه خیلی رح خوبیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین