پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس در جمع خبرنگاران گفت: دیوان محاسبات درآمد‌های پیشنهادی کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس را برای تامین کالا‌های اساسی را کارشناسی، واقعی و قابل تحقق تشخیص داد و این درآمد‌ها پیشنهادی را تایید کرد. وی اظهار امیدواری کرد: شورای نگهبان با امعان نظر و دقت طرح مورد نظر را بررسی و تایید نماید.
شعار سال: دیوان محاسبات درآمد‌های پیشنهادی کمیسیون برنامه وبودجه برای طرح تامین کالا‌های اساسی را تایید کرد. حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس در جمع خبرنگاران گفت: دیوان محاسبات درآمد‌های پیشنهادی کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس را برای تامین کالا‌های اساسی را کارشناسی، واقعی و قابل تحقق تشخیص داد و این درآمد‌ها پیشنهادی را تایید کرد.

وی افزود: طرح تامین کالا‌های اساسی که توسط کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس طراحی و ارائه شده و به تصویب مجلس رسیده است، برای بررسی به شورای نگهبان، ارسال شده بود.
 
ایراد شورای نگهبان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ایراد شورای نگهبان براین طرح، عدم تامین منابع آن بود، که کمیسیون با جلسات متعدد کارشناسی با حضور نماینده شورای نگهبان منابع را به صورت مشخص، تعیین کرد.

وی افزود: دیوان محاسبات کشور نیز منابع تعیین شده پیشنهادی را، کارشناسی، واقعی و دست یافتنی تشخیص داد و برآن مهر تایید زده است. براین اساس کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس، ایرادات شورای نگهبان را بررسی واصلاحات لازم و مورد نیاز در آن صورت گرفت. وی اظهار امیدواری کرد: شورای نگهبان با امعان نظر و دقت طرح مورد نظر را بررسی و تایید نماید.
 
کمک به بهبود معیشت

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس، هدف اساسی این طرح را کمک به بهبود معیشت، اقشار مختلف جامعه که تحت فشار‌های اقتصادی ومعیشتی هستند برشمرد وگفت: امیدواریم دولت با هماهنگی مجلس و اجرای این طرح بتواند گام‌های موثر جهت کاهش بار اقتصادی و فشار معیشتی از دوش اقشار مختلف مردم بردارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۸آبان ۱۳۹۹، کد خبر: entekhab.ir، ۵۸۵۲۲۶
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
همین اقای حاجی بابایی فقط از پسشون برمیومد وگرنه کسی نبود بخواد به داد مردم برسه از دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین