پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۵۶۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
فکر می‌کنم، شاید ظرف سی روز آینده، به فکر ملاقات با آیت‌الله‌ها و توافق با آن‌ها برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد. فکر می‌کنم این چیزی باشد که از او انتظار انجام آن می‌رود.
شعار سال: مشاور سابق امنیت ملی آمریکا تأکید کرد که «دونالد ترامپ» شکست در انتخابات را هرگز نخواهد پذیرفت و طی روز‌های آینده احتمالاً به دنبال دیدار با مقام‌های ایران و توافق با جمهوری اسلامی است.

«جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص، گزارش ادعایی اخیر روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» مبنی بر قصد ترامپ برای اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را امری بعید و ناشی از شیوه تصمیم‌گیری آشفته، غیرمتعارف، ناآگاهانه و نامنسجم ترامپ توصیف کرد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا ترامپ علیه ایران اقدام نظامی انجام خواهد داد، گفت: «نه فکر نمی‌کنم، فکر می‌کنم گزارش‌هایی مبنی بر اینکه وی خواستار گزینه‌هایی (علیه ایران) شده است، کاملاً نشانگر شیوه تصمیم‌گیری آشفته، غیرمتعارف، ناآگاهانه و نامنسجم ترامپ است. افکاری به ذهن وی خطور می‌کند که شاید اجرای آن اقدامی خوب باشد، سپس درباره آن افکار حرف می‌زند و بعد بی‌خیال آن می‌شود. برخی اوقات چیز دیگری نظر وی را جلب می‌کند، بعید می‌دانم که اصلا چنین چیزی (اقدام نظامی علیه ایران) امکانپذیر باشد».
 
بولتون سپس در ادامه احتمال داد که ترامپ به دنبال گفتگو با مقام‌های جمهوری اسلامی ایران باشد و در این خصوص گفت: «فکر می‌کنم، شاید ظرف سی روز آینده، به فکر ملاقات با آیت‌الله‌ها و توافق با آن‌ها برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد. فکر می‌کنم این چیزی باشد که از او انتظار انجام آن می‌رود».
 
شکست در انتخابات

بولتون سپس در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و موافقت ترامپ با گذار قدرت به «جو بایدن» گفت: «او قطعاً به شکست در انتخابات راضی نخواهد شد. فکر می‌کنم که او با توصیه‌های حقوقی و سیاسی بدی احاطه شده است که به او می‌گویند شانس پیروزی دارد، فکر می‌کنم او به هیچ عنوان شکست در انتخابات را نخواهد پذیرفت و می‌گوید که انتخابات از او به سرقت رفته است و نگرانم که در نُه هفته باقیمانده (از ریاست‌جمهوری)، ترامپ اقداماتی را انجام دهد که خسارات قابل توجهی به کشور و دولت و حزب جمهوری‌خواه وارد کند».

مشاور سابق امنیت ملی ترامپ درباره تلاش‌های تیم ترامپ برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: «من فکر می‌کنم کل عملیات حقوقی که ستاد انتخاباتی (ترامپ) به راه انداخته‌اند، دچار عیب و نقص است. اگر همانطور که رئیس‌جمهور دائماً در کارزار انتخاباتی تصریح می‌کرد، آن‌ها (دموکرات‌ها) به دنبال تلاش برای به سرقت بردن انتخابات بودند... وکلا باید ماه‌ها قبل از سوم نوامبر (روز برگزاری انتخابات) حضور پیدا می‌کردند و به دنبال شواهد و مدارک و موارد نگران‌کننده می‌بودند».


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از عصرایران، تاریخ انتشار: ۲۹آبان ۱۳۹۹، کد خبر: asriran.com، ۷۵۶۸۵۶
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
ترامپ باید این کارهای خودش رو بهتر و به موقع تر انجام میداد مقام های ایرانی نباید باهاش مذاکره کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
ترامپ شاید اخر عمری تصمیم گرفته تا توبه کنه شما از کجا میدونید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
ترامپ چقدر صفر و صدی شده یه روز میخواد ایران رو با خاک یکسان کنه یه روز میخواد خودش پیش قدم بشه عذرخواهی کنه:((((
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
این اقای جان بولتون هم معلوم نیست این اخر عمری داره با کیا میپره که بهش ادرس های غلط میدن و ایستگاهش رو میگیرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
ترامپ دیوانه اگر اهل صلح بود تو این چهار سال صلح میکرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
انقد این ها احتمالات رو بر میشمرن که ایران رو گیج کنن تا اگر بایدن اومد با اغوش باز بریم مذاکره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
اصلا نباید جو میون سیاسون با این خبر ها بهم بریزه ارامش خودشون رو باید خیلی حفظ کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
ترامپ بخواهد ایران نمی‌خواهد با همچین آدم جنایت کاری مذاکره کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
امان از این رسانه های خارجی و خصوصا امریکایی که در عین اینکه میگن حکومتی نیستن اما کارهای حکومتی میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین