پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۰۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
براساس اعلام سخنگوی وزارت کشور، آیین‌نامه نظام پایش و ارزیابی مدیریت بحران برای طرح و تصویب در هیات وزیران، به معاون اول رئیس‌جمهوری تسلیم شد.
شعار سال: سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اعلام این خبر اظهارکرد: آیین‌نامه نظام پایش و ارزیابی مدیریت بحران به منظور نظارت دقیق بر فعالیت همه دستگاه‌ها در حوزه مدیریت بحران و حصول اطمینان از تحقق اهداف قانون، همچنین سند راهبرد ملی مدیریت بحران کشور، برنامه ملی کاهش خطر حوادث و سوانح، برنامه ملی آمادگی و پاسخ، برنامه ملی بازسازی و بازتوانی، و کیفیت نحوه اجرای احکام مربوطه، تهیه و تدوین شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این آیین‌نامه، سازمان مدیریت بحران کشور از طریق دبیرخانه شورای عالی مدیریت بحران، گزارش عملکرد دستگاه‌ها را به طور سالانه به رییس جمهوری ارائه می‌کند.

معاون هماهنگی وزارت کشور تصریح کرد: مفاد این گزارش‌ها باید صریح و روشن و برای افکار عمومی قابل بهره برداری و از جنبه‌های ترویجی و مشارکتی برخوردار باشد، به ویژه آنکه نقاط ضعف و راهکار‌های رفع آن‌ها را نیز بیان کند.

سامانی یادآور شد: پیش‌نویس این آیین‌نامه در قالب ۲۶ ماده توسط وزیر کشور به معاون اول رییس جمهوری ارسال شده تا در دستور کار بررسی هیات وزیران قرار گیرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ: ۱۸ آذر ۹۹، کد خبر: ۱۰۰۷۳۰۸، ilna.news



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
مدیریت بحران در ایران با مشکلات زیادی روبرو هست باید در این زمینه فعالیت های خوبی انجام بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
ترو خدا مدیریت بحران رو دست دولت ندید این ها خودش بحران ایجاد میکنن نمیخواد مدیریتش کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین