پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۱۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
در پی انتشار یک کلیپ خارج از چارچوب در تکیه معاون الملک این تکیه که دارای سابقه صد ساله در میزبانی از عزادران حسینی بوده است، شاهد تجمع گروهی از مردم کرمانشاه در محوطه این تکیه هستیم . مردم معترض خواستار برخورد شدید با عاملان و آمران این حرکت مذموم شدند.نکته جالب اینکه، با وجود تخریب شدید این تکیه و کم توجهی به مرمت آن، هیچ کدام از معترضین، کمترین اعتراضی به پایان این حجم کم توجهی به تکیه معاون الملک نداشتند.
شعار سال: در پی انتشار یک کلیپ خارج از چارچوب در تکیه معاون الملک این تکیه که دارای سابقه صد ساله در میزبانی از عزادران حسینی بوده است، شاهد تجمع گروهی از مردم کرمانشاه در محوطه این تکیه هستیم. مردم معترض خواستار برخورد شدید با عاملان و آمران این حرکت مذموم شدند. نکته جالب اینکه، با وجود تخریب شدید این تکیه و کم توجهی به مرمت آن، هیچ کدام از معترضین، کمترین اعتراضی به پایان این حجم کم توجهی به تکیه معاون الملک نداشتند.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فرارو، تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۶۶۱۳۲، fararu.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
این نشون میده واقعا اعتقادات هنوز نمرده و مردم پایبند به این موضوعات هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین