پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۷۷۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
در برنامه ملاقات ، روایت محمدامین چیتگران در خصوص امام حسین شنیدنی است. امام حسین را به صفت کریم (کسی که به خوبی و بدی تو کاری نداشته و پذیرای وجودت برای حمایت و هدایت است) توصیف می کند. می گوید ته مهربانی است .مثل اون باباییه که قبل از اینکه تو بهش زنگ بزنی، اون به تو زنگ می‌زنه و جویای کم و کسری هاست.

شعارسال: ویژه برنامه ملاقات با حسین (ع) به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدامین پرواس و محمدجواد اسدی با سوابق هشت ساله در برنامه‌های عاشورایی، تهیه شده و به مدت ۱۵ روز از ۲۷ تیرماه تا ۱۰ مرداد در فیلیمو پخش می‌شود. این برنامه از نظر موضوعی و هدف، بنوعی دنباله برنامه با حسین حرف بزن سال گذشته است. در این برنامه آدم‌های متفاوت با دیدگاه‌های متنوع برای بیان احساس خود نسبت به امام حسین شرکت می‌کنند. برنامه فاقد مجری بوده و اداره کار توسط میهمان صورت می‌گیرد.

روایت محمدامین چیتگران از امام نجات دهنده

در برنامه اخیر ملاقات با حسین شاهد حضور محمدامین چیتگران، نویسنده و پادکستر بودیم. روایت محمدامین چیتگران در خصوص امام حسین شنیدنی است. امام حسین را به صفت کریم (کسی که به خوبی و بدی تو کاری نداشته و پذیرای وجودت برای حمایت و هدایت است) توصیف می‌کند. می‌گوید ته مهربانی است. مثل اون باباییه که قبل از اینکه تو بهش زنگ بزنی، اون به تو زنگ می‌زنه و جویای کم و کسری هاست.

تعداد بازدید : 5


وصف ناجی و کریم بودن امام حسین در صحبت بسیاری از مداحان و عرفا نیز مشاهده می‌شود و نمونه‌های زیادی را می‌توان بعنوان ذکر شاهد آورد.

تعداد بازدید : 4


ما را بخر که گر نخری تا به روز حشر، چون جنس بد کسی دل ما را نمی‌خرد

روایت محمدامین چیتگران از امام نجات دهنده


برخی از کرامات امام ناجی و کریم، می‌تواند جزو کرامات خفیه بوده و رازگویی درباره آن‌ها چه بسا پیامد‌های انحرافی به باور آورده و بعضا باور پذیر نباشد. بر این قاعده، توصیه می گردد که بعنوان نوعی عنایت فردی و تجربه دینی شخصی به آن‌ها نگریسته شود.

تعداد بازدید : 6

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین