پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کورادو ارجاس، روزنامه‌نگار و نویسنده ایتالیایی در واکنش به اعطای نشان افتخار «لژیون دونور» به عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر، نشان خود را پس می‌دهد.
شعار سال: کورادو ارجاس، روزنامه‌نگار و نویسنده ایتالیایی اعلام کرد که نشان افتخار «لژیون دونور» خود را به علت اینکه امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه این نشان را به عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر نیز اعطا کرده، پس خواهد داد.

این روزنامه‌نگار ایتالیایی در روزنامه لا ریپابلیکا نوشت: در واکنش به اعطای نشان «لژیون دونور» به سیسی، دوشنبه به سفارت فرانسه می‌روم. می‌توانم بگویم این یک حرکت کاملا نمادین، ​​احساسی، اما جدی است.

وی تاکید کرد: ماکرون نباید چنین نشان افتخاری را به سیسی که در جرایم و جنایات زیادی همدستی کرده اعطا می‌کرد. مرز‌هایی وجود دارد که حتی سران کشور‌ها نیز نباید از آن عبور کنند. سیسی برای دریافت این نشان چه کاری انجام داده؟ ماکرون نباید این کار ناعادلانه را انجام می‌داد.

اعطای نشان افتخار «لژیون دونور» به سیسی در رسانه‌های ایتالیا مورد انتقاد قرار گرفته‌است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۹۲۴۱۸۲۵۱، isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
ازادگی یک روزنامه نگار و مطبوعات چی رو نشون میده که دست به این کار میزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین