پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۱۷۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
معاون آموزش ابتدایی درباره فعالیت‌های آموزش و پرورش برای ساماندهی مهد‌های کودک توضیح داد.
شعار سال: رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی درباره سازوکار آموزش و پرورش برای ساماندهی مهد‌های کودک بیان کرد: با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد ساماندهی مهد‌های کودک کلیات این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش کودکان موضوع مهمی است و مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند به طور جدی پیگیر ساماندهی آن هستیم ضمن آنکه از مجموع کودکان ۸۰ درصد آن‌ها در گروه سنی ۴ تا ۶ قرار دارند و براساس قوانین آموزش و پرورش مشمول این بخش هستند.

معاون آموزش ابتدایی بااشاره به اینکه ۲۰ درصد کودکان در گروه سنی زیر چهار سال قرار دارند، بیان کرد: در بمد ۲ سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به تربیت کودکان توجه ویزه‌ای شده است و بر اساس این ضرورت ما هم آمادگی خود برای حرکت در این مسیر را اعلام کردیم.

حکیم زاده درباره زمان اجرای این مسئولیت جدید گفت: در حال تعیین صلاحیت ها، استاندارد‌ها و ضوابط کار هستیم و جلسات متعددی برای بررسی آن انجام شده و باز هم تداوم خواهد داشت و هنوز زمان قطعی تعیین تکلیف مشخص نشده است.

او با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت موضوع ملی است، بیان کرد: به این موضوع یک نگاه جامع داریم و در مورد تعیین فضای آموزشی و نیروی انسانی هم شرایط لازم در آموزش و پرورش مهیا خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۶ آذر۱۳۹۹، کدخبر:۷۵۹۶۸۴۲، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
مهدکودک ها باید زیر نظر یک ارگان خاص باشن تا وظایفشون زیر نظر قرار بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین