پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۸۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی خبر از همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء با این وزارت خانه برای تکمیل ۱۱۹۷ کیلومتر فیبر نوری به منظور محرومیت زدایی ارتباطی از استان سیستان و بلوچستان داد.
شعار سال: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در سفر خود به سیستان و بلوچستان به رفع مشکلات اینترنتی این استان پرداخت و خبر از اتصال سریع چندین روستا در این استان به اینترنت داد.

همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء با وزارت ارتباطات برای تکمیل ۱۱۹۷ کیلومتر فیبر نوری به منظور محرومیت زدایی ارتباطی از استان سیستان و بلوچستان خبر جدیدی است که وزیر ارتباطات در صفحه مجازی خود منتشر کرد.
 
تکمیل ۱۱۹۷ کیلومتر فیبر نوری برای استان سیستان و بلوچستان
 
محکم پای کار ایستاده ایم
 
محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: محکم پای کار ایستاده ایم تا تبعیض در دسترسی به اینترنت را کم کنیم و نعمت اینترنت را با بهترین کیفیت به جا‌هایی از کشور برسانیم که معلوم شود شاخ غول را می‌شود شکست.

وی گفت: امروز با سردار سعید محمد برای تکمیل یک پروژه حیاتی در استان سیستان و بلوچستان توافق کردیم. به لطف خدا با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا ۱۱۹۷ کیلومتر فیبرنوری برای تکمیل و تقویت شبکه زیرساخت ارتباطی استان سیستان و بلوچستان احداث خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه بهترین کار‌ها وقتی اجرا می‌شود که هدف همه ما راحت‌تر شدن زندگی مردم باشد، تاکید کرد: منتظر یک تحول بزرگ در اینترنت سیستان و بلوچستان باشید.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۰دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۶۱۳۱۰۵، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
باید افتخار کرد به این خاتم الانبیا عزیزمون که این همه یک تنه در برابر همه چیز ایستاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
هرجا قرارگاه وارد شده مشکلات اون استان رو حل کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
من نمیدونم با این همه رسیدگی در زمینه های معیشتی سیستان چرا هنوز وضعیتش اینطوریه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین