پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
فیروز آبادی می‌گوید باید هویت افراد در سایت‌هایی که امکان بارگذاری فیلم در آنها وجود دارد؛ کاملا مشخص باشد.

شعار سال: با گسترش اینترنت در کشور برخی سایت‌های سینمایی امکاناتی را بوجود آورده‌اند که افراد می‌توانند با کمترین زحمت و فقط با یک ایمیل و ثبت‌نام در سایت هر فیلم واثر تصویری را آپلود کنند. همین قابلیت باعث شده بازدید این سایت‌ها بالا برود اما بسیاری از فیلم‌هایی که منتشر می‌شود با فرهنگ اسلامی و ایرانی هماهنگی ندارند.

فیروز آبادی (رئیس شورایعالی فضای مجازی)، با اشاره به فعالیت این سایت‌ها گفت: باید کسانی که اجازه دارند در این سایت‌های فیلم آپلود کنند؛ کاملا مشخص باشد و تعداد و افراد عضو باید دارای هویت مشخص باشد.

وی ادامه داد: درباره عملکرد این سایت‌ها نیز وظیفه و مسئولیت با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این وزارتخانه باید مسئولیت خود را در این بخش بپذیرد.

فیروز آبادی همچنین درباره آخرین وضعیت وی اوی دی و اختلافاتی که میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صداوسیما وجود دارد؛ گفت: کارها به خوبی پیش می‌رود فقط درباره تعریف مفهوم صوت و تصویر فراگیر اختلاف نظر‌های وجود دارد که در حال بحث و گفتگو هستیم تا این اختلاف‌نظر نیز حل شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار 21 مهر95 ، کد مطلب: 418261: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین