پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۷۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند که حقوق کارکنان کشوری و لشکری در سال آینده ۲۵ درصد افزایش پیدا کند. وی افزود: این افزایش حقوق پلکانی نخواهد بود و افزایش ۲۵ درصدی شامل همه حقوق‌های دریافتی در سطوح مختلف خواهد شد.
شعار سال: احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند که حقوق کارکنان کشوری و لشکری در سال آینده ۲۵ درصد افزایش پیدا کند. وی افزود: این افزایش حقوق پلکانی نخواهد بود و افزایش ۲۵ درصدی شامل همه حقوق‌های دریافتی در سطوح مختلف خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارکنان کشوری و لشکری در سال آینده خبر داد.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند که حقوق کارکنان کشوری و لشکری در سال آینده ۲۵ درصد افزایش پیدا کند.

وی افزود: این افزایش حقوق پلکانی نخواهد بود و افزایش ۲۵ درصدی شامل همه حقوق‌های دریافتی در سطوح مختلف خواهد شد.

مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار: 1 بهمن 1399، کدخبر: 597305، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین