پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
براری گفت: فرآیند تست و تحویل گیری ماهواره‌های مخابراتی پارس ۱ و ناهید ۲ در هفته جاری توسط سازمان فضایی آغاز خواهد شد.
شعار سال: مرتضی براری، رئیس سازمان فضایی ایران اظهار کرد: ۱۴ بهمن روز قرار گیری ماهواره امید در فضا است که به نام روز ملی فناوری‌های فضایی نام گذاری شده و هر ساله گزارشی از اقدامات یک ساله بخش فضایی در این روز ارائه می‌شود.

رئیس سازمان فضایی ادامه داد: یکی از اولین اقدامات ما توسعه زیر ساخت‌های فضایی است. چند ماهواره امسال برای قرار گیری در مدار آماده می‌شوند.

او در ادامه بیان کرد: ماهواره طلوع بر اساس فناوری سنجش از راه دور ساخته شده و بخشی از فناوری‌های های‌تک در آن مورد استفاده قرار گرفته است.

براری تاکید کرد: تا روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن ماهواره پارس ۱ که با فناوری های جدید ساخته شده است، تحویل سازمان فضایی می‌شود تا در مدار زمین قرار ‌گیرد.

به گفته این مقام مسئلول، ساخت ماهواره مخابراتی ناهید ۲ به اتمام رسیده و فرآیند تست و تحویل گیری آن توسط سازمان فضایی به زودی آغاز خواهد شد.

براری افزود: ماهواره دوم، طلوع است که ماهوراه سنجش از راه دور است و فناوری‌های های‌تک در این ماهواره مورد استفاده قرار گرفته است.
تعداد بازدید : 6

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 12 بهمن 1399، کد خبر: 7648945،  www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
چشم جهان به خصوص دشمنان اسلام و ايران از اين همه رشد در زمينه فضايي كور بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین