پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
خانم «ایمان الکشر» در لیستی متشکل از ۲۱ نامزد برای رسیدن به پست نخست وزیری لیبی تلاش می‌کند تا اولین زنی لقب بگیرد که در این کشور متصدی چنین پستی می‌شود.
شعار سال : خانم «ایمان الکشر» در لیستی متشکل از ۲۱ نامزد برای رسیدن به پست نخست وزیری لیبی تلاش می کند تا اولین زنی لقب بگیرد که در این کشور متصدی چنین پستی می شود.

به نقل از الساعه ۲۴، از خانم الکشر به عنوان یک تاجر لیبیایی و یک نامزد مستقل از خارج محافل سیاسی نام برده می شود که به همراه شخصیت های برجسته ای برسر تصدی پست نخست وزیر جدید این کشور که انتظار می رود روز پنجم فوریه در مجمع گفتگوی سیاسی این کشور در ژنو انتخاب شود، به رقابت خواهند پرداخت.

رسانه ها گزارش دادند که وی به عنوان تنها نامزد زن تصدی پست نخست وزیری لیبی، به تجربه و توانایی خود برای رقابت بر سر این مقام عالی اطمینان دارد.

در زندگی نامه ایمان عمران الکشر آمده است که در رشه علوم سیاسی در دانشگاه اردن تحصیل کرده و دوره کارآموزی را در مجلس نمایندگان این کشور سپری کرده و علاوه بر این در دانشسرای دیپلماسی اردن هم تحصیل کرده و مدرک دیپلوماسی و حل منازعات اخذ کرده است.

الکشر پیش از این گفته بود که به هدف نمایندگی زنان و جوانان برای تصدی پست نخست وزیری نامزد شده است.

تنها کاندید زن نخست وزیری لیبی گفته است که اولویت هایش در صورت انتخاب، اتحاد مردم لیبی و کنار هم اوردن همه طرف های درگیر و اجرای همه پرسی بر سر قانون اساسی، حمایت از جوانان و اقلیت هایی نظیر آمازیگ ها و توبو است.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه بین المللی شفقنا ، تاریخ انتشار 14 بهمن 99 ، کد خبر : 1091482 ، shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
ليبي هم داره مسير مدني شدن رو به خوبي طي ميكنه و به زودي هم به اين مرحله رسيدن حالا ما سال هاست منتظريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین