پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۸۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به آئین نکوداشت تولیت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، تاکید کرد: نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت‌الله محمدی ری‌شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست.
شعار سال: پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در آیین نکوداشت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری با عنوان «تجلیل از پنجاه سال حدیث پژوهی و دو دهه خدمت در حج و زیارت»، توسط علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت قرائت شد.

متن پیام رییس‌جمهوری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

یاد کردن از دوستی که از آغاز آشنایی ما ۵۸ سال می‌گذرد برای من خاطره‌انگیز و شورآفرین است. نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت‌الله محمدی ری‌شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقوا است؛ قرآن‌پژوهی پرتلاش و محدثی خوش ذوق همراه با شجاعت و مدیریت در صحنه عمل.

بی‌گمان کوشش‌های خستگی‌ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود. این‌جانب به سهم خود، از ایشان و نیز از برگزارکنندگان این مراسم، قدردانی می‌کنم و امیدوارم که افزون بر پاسداشت مقام والای ایشان، زمینه خوشه‌چینی بیشتر از خرمن دانش و رهنمود‌های علمی و اخلاقی این دانشمند فرهیخته فراهم آید. باید اندوخته علمی عالمان و تجربه‌های عملی کارگزاران دستمایه حرکتی پویا و شتابان به سوی افق‌های روشن فردا شود و برای رشد و اعتلای ایران اسلامی با همدیگر باشیم و با هم بکوشیم.

حسن روحانی
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

آیین نکوداشت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری با عنوان «تجلیل از پنجاه سال حدیث پژوهی و ۲ دهه خدمت در حج و زیارت» در ساختمان حوزه نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت قم برگزار شد؛ در این آیین آیات سید هاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ری‌شهری تولیت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، مقتدایی عضو جامعه مدرسین و حجج‌اسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت، محمدجواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، سیدعلی قاضی‌عسکر نماینده پیشین، ولی فقیه در امور حج و زیارت، محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) بهرام سرمست استاندار و مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم حضور داشتند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۲۰۹۷۳۲، irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
واقعا باید در زمنیه پژوهش دینی قد های بزرگ تری برداریم و حمایت های شایانی به عمل بیاریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین