پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۸۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کاظمیان همزمان با دهه فجر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۷ پروژه سرمایه گذاری و عمران روستایی با میزان سرمایه گذاری ۳۶۱۵ میلیارد ریال در منطقه آزاد انزلی خبر داد.
شعار سال: سخنگوی سازمان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۷ پروژه سرمایه‌گذاری و عمران روستایی با میزان سرمایه‌گذاری ۳۶۱۵ میلیارد ریالی این سازمان و بخش خصوصی در منطقه همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

مهدی کاظمیان با بیان اینکه در حوزه عمران روستایی و ارتقای استاندارد‌های زندگی اهالی منطقه، ۱۵ طرح مورد بهره برداری قرار می‌گیرند، اظهار داشت: این طرح‌ها مشتمل بر افتتاح زیرسازی و آسفالت معابر روستایی، لایروبی رودخانه‌ها مسیر‌های آبرسانی، تأمین روشنایی بوستان، ایجاد پیاده رو، و محوطه‌سازی مسجد می‌باشند که جهت احداث و تکمیل زیرساخت‌های فوق ۱۹.۴ میلیارد ریال ازمحل منابع سازمان هزینه شده است.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه در حوزه‌های اقتصادی نیز ۸ طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با میزان سرمایه‌گذاری ۵۹۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰۶ نفر به صورت رسمی در مدار تولید قرار می‌گیرند، اضافه کرد: حوزه فعالیت این واحد‌های تولیدی در زمینه‌های تولید پوشاک، لوازم آرایشی-بهداشتی، تولید لامپ می‌باشد.

وی از نکات جالب توجه این پروژه‌ها جذب سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دلاری در کارخانه تولید لامپ عنوان کرد و گفت: از سوی دیگر به میمنت این ایام مبارک، عملیات اجرایی ۳ طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه‌های ساخت هتل پنج ستاره، انبار سرپوشیده و مجتمع تجاری-اداری با حجم سرمایه‌گذاری ۲۹۵۵ میلیارد ریال که زمینه اشتغال ۱۵۲ نفر را فراهم می‌کند نیز آغاز می‌شود.

مدیر روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی اضاف کرد: در دهه مبارک فجر، یک فروند شناور تفریحی-گردشگری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال و ایجاد شغل برای ۶ نفر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مدار خدمت‌رسانی قرار می‌گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: ۶۰۲۳۹۶، diarmirza.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
منطقه ازاد انزلی تونسته فرصت های اقتصادی زیادی رو برای کشور به وجود بیاره باید در زیاد تر کردن امکانات شون قدم برداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین