پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۲۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
استاندار اردبیل گفت: در واگذاری معادن اولویت با افرادی است که دارای صنایع تبدیلی آن بوده و یا مجری پروژه‌های عمرانی باشند.

شعار سال:اکبر بهنام جو در جلسه شورای معادن استان اردبیل عنوان کرد: در واگذاری مجدد معادن سلب امتیاز شده نیز اولویت با افرادی است که قبلا در محل فعالیت داشته اند و در مرحله بعد افراد دارای صنایع تبدیلی و مجری پروژه های عمرانی است.
 
وی افزود: بر اساس آمارهای استخراج شده از سوی سازمان صمت ، حدود ۱۰۰ معدن غیرفعال در استان داریم که ۲۰ مورد آن به دلیل عدم توانایی بهره بردار به بهره برداران واجد شرایط که دارای صنایع تبدیلی و یا پروژه عمرانی باشند، واگذار می شود.
 
استاندار اردبیل افزود: ۴۴ معدن به دلیل مشکلات اقتصادی و بازار مصرف و ۲۹ معدن نیز دارای معارض محلی و دولتی است.
 
رامین صادقی نیز در این جلسه از افزایش ۱۵ درصدی صدور پروانه بهره برداری معادن در ده ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه خبر داد.
 
مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان افزایش ۲۰ درصدی تولیدات معدنی افزود: هیچ پروژه عمرانی نداریم که  مواد اولیه و محدوده اکتشافی نداشته باشد.
 
وی تصریح کرد: ۱۹ معدن غیرفعال  در سالجاری در استان فعال شده  که نسبت به سال قبل ۳۸ درصد افزایش یافته است.
 
صادقی  با اشاره به وجود پنج پهنه معدنی در استان از صدور ۱۲ پروانه اکتشاف خبر داد و گفت: استان اردبیل اولین استانی است که در پهنه های معدنی به گواهی کشف رسیده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار:  23 بهمن  1399  ، کدخبر:1037441 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین