پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
نماینده مردم مهاباد در مجلس از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از زیرمجموعه‌های وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
شعار سال: جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد درمجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

وی افزود: طرح تحقیق و تفحص از زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش از سوی هیات رئیسه برای بررسی به کمیسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمیسیون تخصصی ارجاع شده که هیات رئیسه کمیسیون درباره محور‌های طرح تحقیق و تفحص با مسئولان مربوطه نامه نگاری کرده است.

نماینده مهاباد در مجلس در تشریح محور‌های تفحص از زیر مجموعه‌های آموزش و پرورش، اظهار کرد: توزیع تجهیزات و منابع مالی به صورت ناعادلانه در بین مدارس شبانه‌روزی کشور و هوشمندسازی مدارس و تبعیض در جذب نیرو‌های مورد نیاز آموزش و پرورش از طریق ماده ٢٨ و توزیع اعتبارات از جمله محور‌های تحقیق و تفحص بر شمرد.

محمودزاده در همین راستا، اضافه کرد: نبود شفافیت مالی در توزیع سرانه دانش‌آموزی، تخلف در تأمین مالی خانه‌های معلم، هنرستان‌ها و درمانگاه‌های فرهنگیان، وجود مشکلات گسترده در بیمه معلمین و صندوق ذخیره فرهنگیان، وجود مشکلات در زمینه املاک آموزش و پرورش در داخل کشور و خارج کشور و مشکلات زیاد در زمینه اجرای قانون استخدام معلمین حق‌التدریسی و نهضت سوادآموزی از دیگر محور‌های این تحقیق و تفحص است.

نماینده مهاباد در مجلس تصریح کرد: باید آقای محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به محور‌های تحقیق و تفحص در کمیسیون آموزش و پرورش حضور یابد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش‌نیوز، تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۵۴۹۲۹، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین