پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
نماینده شازند در مجلس افزود: رئیس جمهور، وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی به باید محکمه کشیده شوند. مردم ایران صد‌ها هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده‌اند نه برای اینکه عده‌ای واداده به خیال خام خودشان عزت مردم را بفروشند.
شعار سال: محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر دوشنبه ۴ اسفند مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: از نمایندگان مجلس که تقریبا همه به اتفاق، مصوبه صبح را امضا کردند و نشان دادند که با هیچ کسی حتی شخص اول اجرایی مملکت تعارف ندارند، هرکسی بخواهد از قانون تخطی کند و به مردم ایران دهن کجی کند قطعا باید با آن برخورد کرد.
وی افزود: از ابتدای کار مجلس ضمن اینکه باید تعامل و برادری خود را با دولت حفظ می‌کردیم اقتدار خود را نیز باید حفظ کنیم.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امضای بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان برای سوال از رئیس جمهور، تصریح کرد: امضای این ۲۰۰ نفر کجا گم شده است، باید می‌دانستیم که این دولت می‌پندارند که مجلس اراده‌ای برای برخورد با قانون شکنی‌ها ندارد.
مجلس دهن کجی رئیس جمهور به مردم ایران را بی‌پاسخ نگذارد
احمدی بیغش اظهار داشت: درست است که امروز شکایت دولت را به قوه قضائیه برده اید، اما نفس عمل دولت در این کار غلط که مجددا به عزت مردم خیانت کرده است بدتر از اصل کار است.
وی گفت: مجلس به دلیل این دهن کجی که رئیس جمهوری به مردم ایران کرده است حتما باید تا انتهای کار این موضوع را دنبال کند و رئیس جمهور، وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی به باید محکمه کشیده شوند.
نماینده شازند در مجلس افزود: مردم ایران صد‌ها هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده اند نه برای اینکه عده‌ای واداده به خیال خام خودشان عزت مردم را بفروشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۲۶۰۴، http://www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین