پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۰۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
معاون آبفای کشور از افزایش ۴۰ درصدی مصرف آب در کشور خبر داد و گفت:با توجه به کاهش بارندگی در کشور امیدواریم کمبودی در تابستان ۱۴۰۰ نداشته باشیم.
شعار سال: کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور در نشست خبری با اشاره به افزایش مصرف آب در کشور گفت: مصرف آب در برخی از شهر‌های کشور افزایش ۴۰ درصدی داشته و با کاهش بارش‌ها در کشور امیدواریم کمبود آبی نداشته باشیم.

او در ادامه در خصوص افتتاح تصفیه‌خانه فیروز بهرام افزود: یکی از پروژه‌های بزرگ تهران با احداث تونل بزرگ در غرب تهران راه اندازی می‌شود که با افتتاح این تصفیه خانه حجم بالای غرب تهران به فاضلاب متصل می‌شوند.

کشفی بیان کرد: جمع آوری آب‌های سطحی اهواز نیاز به پیشرفت فیزیکی دارد و به دستور رهبری مبلغی در این خصوص اتخاذ شده که نیمی از این مبلغ دریافت شده است تا سیستم جمع آوری آب و فاضلاب اهواز راه اندازی شود که می‌تواند حجم بالای آب در این شهر را ببلعد.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور گفت: ۱۳ درصد هدر رفت واقعی و ۱۱ درصد هدر رفت ظاهری آب تا پایان سال ۹۸ اندازه گیری شده است، کاهش هدر رفت آب در حال انجام است، ولی متاسفانه دولت بودجه خاصی برای هدررفت آب اختصاص نمی‌دهد.

کشفی افزود: طول عمر شبکه‌های آب در کشور ۲۵ سال است، ولی متاسفانه شرکت‌های زیرساخت با توجه به عدم پرداخت مشترکان توان تعویض خطوط را ندارند.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور گفت: در حال حاضر ۳۶ درصد مشترکان پرمصرف و ۶ درصد مشترکان بد مصرف هستند، برای سال آینده هم افزایش تعرفه آب نخواهیم داشت و نیاز به مصوبه و مجوز جدیدی داریم. در سال آینده هم هیچ قبوض کاغذی نداریم و در حال حاضر ۹۵ درصد قبوض حذف شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۶۹۷۲۴۱، www.yjc.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
مصرف اب تنها براي مصرف بي رويه مردم نيست خيلي از كانال هاي انتقال اب شهرداري ها دچار مشكل هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
البته الان دم عیده این بالا رفتن مصرف اب طبیعی هست ولی مردم هم باید رعایت کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین