پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۳۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: در ۲ سال اخیر بخش زیادی از ذهن وزیر آموزش و پرورش به رفت و آمد و پاسخ‌دهی به سؤالات و استیضاح‌های نمایندگان معطوف بوده و بخش زیادی از انرژی ایشان در این راه صرف می‌شد.

شعار سال: علی‌اصغر احمدی ظهر امروز در همایش بزرگداشت پیوند اولیا و مربیان که در سالن اجتماعات پژوهشکده عباس‌زادگان برگزار شد، اظهار داشت: همراه شدن مقوله تعلیم با تربیت موضوعی اساسی بوده و به همین علت آموزش و پرورش یکی از نهادهای مهم در جامعه به ویژه برای فراهم کردن زمینه رشد استعدادهای دانش‌آموزان است.

وی در ارتباط با اهداف اصلی که از برگزاری همایش‌های اولیا و مربیان دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف اصلی آنها این است که زمینه‌های بروز استعدادهای دانش‌آموزان فراهم شده تا به واسطه آن بتوانند افرادی موفق شوند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اظهار خرسندی از ارتباط مناسب میان دستگاه‌های خراسان رضوی برای توسعه تعلیم و تربیت، تأکید کرد: با اینکه این موضوع برای آموزش و پرورش درون‌سازمانی است اما تمام نهادها برای اعتلای آن در خراسان رضوی کوشش می‌کنند.

احمدی با تأکید بر اینکه وزیر مستعفی آموزش و پرورش 2 بار رأی اعتماد از نمایندگان مجلس دریافت کرده بود، تصریح کرد: این سبب تأسف است که برخی از نمایندگان به مصالح عمومی توجهی نداشته و به همین علت هم وزیر آموزش و پرورش مجبور به استعفا شد.

وی بیان کرد: در 2 سال اخیر بخش زیادی از ذهن وزیر آموزش و پرورش به رفت و آمد و پاسخ‌دهی به سؤالات و استیضاح‌های نمایندگان معطوف بوده و بخش زیادی از انرژی ایشان در این راه صرف می‌شد.

در ادامه این مراسم، علیرضا کاظمی مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه اولیا و مربیان، خانواده و جامعه 3 رکن مهم نظام تعلیم و تربیت هستند، گفت: برای تحقق اهداف آموزش‌ و پرورش این 3 رکن باید همکاری متقابل با یکدیگر داشته و با اینکه آموزش و پرورش دستگاهی بزرگ است همه دستگاه‌ها با آن همکاری کرده و برای عملی کردن طرح‌های خلاقانه یاری‌رسان این بخش هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خراسان رضوی سرآمد تمام کشور است، تصریح کرد: حضور فعال انجمن‌های اولیا و مربیان در این بخش سبب پیشرفت حوزه تعلیم و تربیت در خراسان رضوی شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 29 مهر95 ، کد مطلب: 1217402: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین