پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه عربستان سعودی در یک دیدار مَجازی با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق از وی برای سفر به ریاض رسما دعوت به عمل آورد.
شعار سال: بتازگی پادشاه عربستان سعودی به صورت مَجازی با نخست وزیر عراق گفتگو کرد.

دو طرف در جریان این دیدار در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس این گزارش، دفتر نخست وزیر عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دیدار مَجازی میان سلمان و الکاظمی بنا بر درخواست رسمی پادشاه عربستان انجام شد. هدف از این دیدار، تحکیم روابط دوستانه میان ریاض و بغداد بود.

نخست وزیر عراق و پادشاه عربستان در دیدار مجازی مذکور، ضمن اشاره به روابط تاریخی مستحکم میان دو طرف، به تمجید از سطح روابط و مناسبات میان یکدیگر پرداختند و بر لزوم تقویت آن تأکید کردند.

در جریان این دیدار مَجازی همچنین پادشاه عربستان از مصطفی الکاظمی برای سفر به ریاض دعوت به عمل آورد. نخست وزیر عراق نیز ضمن قدردانی از پادشاه عربستان، دعوت وی برای سفر به ریاض را پذیرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از اسپوتنیک، تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۰۲۱۰۳۲۶۷۶۶۱۷۹۴، ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین