پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
جلسه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان دیروز در حالی به ریاست محمدرضا عارف برگزار شده است که وی در این جلسه پیشنهاد خود مبنی بر کناره‌گیری برای ریاست دائم این شورا را داده است.

شعار سال: 6 شهریور ماه سال‌جاری خبر احتمال تغییر ریاست شورای سیاست‌گذاری را مطرح شدو گفته بودیم که احتمال دارد اصلاح‌طلبان عارف را کنار بگذارند.

حسین کمالی عضو هیئت رییسه شورای سیاست‌گذاری نیز در همین خصوص گفته بود که هنوز بحث تغییر رئیس به طور جدی مطرح نشده است ولی این احتمال وجود دارد که خود آقای عارف یا شخص دیگری ریاست شورای سیاست‌گذاری را برعهده بگیرند.

محمدرضا عارف 7 مهرماه سال جاری خبر را تایید کرد و گفت که احتمال تغییر رئیس شورای‌ عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان وجود دارد.

عارف تصریح کرده بود که تعیین ریاست شورای‌عالی با اعضای شوراست و در اولین جلسه که شورا تشکیل شود، بین نامزدها و افرادی‌که نامزد می‌شوند انتخابات برگزار می‌شود و اعضا تصمیم‌گیری می‌کنند. هر چیزی ممکن است و امکان تغییر رئیس هم وجود دارد و انتخاب رئیس با خود اعضای شوراست.

جلسه شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان در حالی 26 مهرماه سال جاری به ریاست محمدرضا عارف برگزار شده است که وی در این جلسه پیشنهاد خود کناره گیری برای ریاست دائم این شورا را داده است.

یک منبع آگاه در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت که برخی از اعضای شورای سیاستگذاری با پیشنهاد خود برکناری محمدرضا عارف مخالفت کردند و تاکید داشتند که در شرایط فعلی نباید انشقاقی بین اصلاح طلبان ایجاد شود.

وی همچنین افزود: برخی از احزاب اصلاح طلب فعالیت شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان را در مجموع پایان یافته می‌دانند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 1 آبان 1395، کد مطلب: 13950727001220:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
عارف واقعا مرد بزرگی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین