پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۷۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
دبیر اجرایی سومین دوره جایزه ملی جمالزاده با اعلام شرایط شرکت در این جشنواره داستانی گفت: تمام فارسی زبانان امکان شرکت در این جایزه را دارند.
شعار سال: الهه رضایی گفت: سومین دوره جایزه ادبی جمالزاده از تمام داستان­‌نویسان فارسی‌زبان دعوت می‌کند تا با شرکت در آن یک بار دیگر مخاطبان را به ضیافت کلمه و روایت مهمان کنند.

دبیر اجرایی سومین دوره جایزه ملی جمالزاده ادامه داد: امسال در دو بخش داستان کوتاه و ناداستان (non-fiction) میزبان آثار نویسندگان خواهیم بود.

وی افزود: در بخش ناداستان پذیرای روایت‌هایی با موضوع «کرونا» خواهیم بود تا این سال‌های منتهی به پایان قرن را به امید عافیت در خاطره ادبیات این جایزه ثبت کنیم.

رضایی گفت: بخش داستان کوتاه این جشنواره شامل موضوع اصفهان و آزاد می‌شود. در بخش اصفهان چنان که از نامش پیداست، پذیرای آثاری درباره این شهر هستیم و در این بخش داستان­‌هایی مورد توجه قرار خواهند گرفت که با محور قراردادن ویژگی­‌های اصفهان به کاوش زوایای پیدا و پنهان شهر پرداخته باشند.

دبیر سومین جایزه جمالزاده گفت: به پاس بزرگداشت خلاقیت نویسندگان و ارتقای سطح داستان­‌نویسی فارسی، نیز به سان سال­‌های قبل، بخش آزاد این مسابقه پذیرای آثار داستانی با موضوع آزاد است.

یادآور می‌شود علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در سومین دوره جایزه جمالزاده تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند در سایت www.jamalzadehaward.ir ثبت‌نام کنند و اختتامیه این جایزه نیز تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه، جوایز سومین دوره جایزه جمالزاده، بدین شرح است:
بخش داستان
اصفهان:
جایزه نفر اول: تندیس جایزه، لوح تقدیر، ۱۴ میلیون تومان
جایزه نفر دوم: لوح تقدیر، ۱۲ میلیون تومان
جایزه نفر سوم: لوح تقدیر، ۱۰ میلیون تومان

آزاد:
جایزه نفر اول: تندیس جایزه، لوح تقدیر، ۱۰ میلیون تومان
جایزه نفر دوم: لوح تقدیر، ۸ میلیون تومان
جایزه نفر سوم: لوح تقدیر، ۶ میلیون تومان

بخش ناداستان
اصفهان:
جایزه نفر اول: تندیس جایزه، لوح تقدیر، ۸ میلیون تومان
جایزه نفر دوم: لوح تقدیر، ۶ میلیون تومان
جایزه نفر سوم: لوح تقدیر، ۴ میلیون تومان

کرونا:
جایزه نفر اول: تندیس جایزه، لوح تقدیر، ۵ میلیون تومان
جایزه نفر دوم: لوح تقدیر، ۴ میلیون تومان
جایزه نفر سوم: لوح تقدیر، ۳ میلیون تومان.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایبنا، تاریخ انتشار: 13 فروردین 1400، کد خبر: 4959563،  www.ibna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین