پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۷۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
سخنگوی کمیسیون تلفیق به ادعای دستکاری جداول بودجه واکنش نشان داد و گفت: ادعای دستکاری در جداول بودجه خلاف واقع است و ناشی از بی‌اطلاعی است و رییس مجلس هم که امروز گفت که برای پیگیری انتقاد برخی نماینده‌ها با هیأت رییسه کیمیسیون تلفیق جلسه‌ای برگزار می‌کند.
شعار سال: رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت: آنچه در صحن رای‌گیری می‌شود، ماده واحده لایحه بودجه و احکام و ضوابط مندرج در تبصره‌های ذیل و همچنین ارقام کلی منابع و مصارف و سرفصل‌های کلی ذیل آن است.

وی در این باره افزود: ۸ سال است در مجلس حضور دارم و در همه مجالس تصمیم‌گیری درباره جداول بودجه حدود هزار صفحه است با تفویض صحن به کمیسیون تلفیق واگذار می‌شد تا با مشورت روسای کمیسیون‌ها تصمیم‌گیری شود و از روزی که لایحه ارجاع می‌شود تا روز ابلاغ، بار‌ها و بار‌ها به‌دلیل تصمیمات صحن و بررسی کارشناسان و نظرات شورای محترم نگهبان تغییر می‌کند.
 
 
ادعای دستکاری در جداول بودجه خلاف واقع و ناشی از بی‌اطلاعی است

زارع تأکید کرد: مهم آن است که تغییرات جداول بودجه با احکام مصوب صحن تعارضی نداشته باشد و طبق درخواست کلیه نمایندگان دلسوز مردم برای حوزه‌های انتخابیه آن‌ها بوده است که جداول بودجه ۱۴۰۰ این‌گونه است.
 
تاخیر در ابلاغ جداول بودجه در برخی سال‌ها یک رویه بوده است

سخنگوی کمیسیون تلفیق در تشریح تاخیر در ابلاغ جداول هم در برخی سال‌ها یک رویه بوده خاطر نشان کرد: تا موارد مدنظر شورای نگهبان به ویژه برای پروژه‌های جدید مرتفع شود. تصویب بودجه حق مجلس است و همه دقت نظر برای برقراری عدالت بودجه‌ای در کلیه مناطق به ویژه مناطق محروم بوده است.

وی در پایان یادآور شد: ادعای دستکاری در جداول بودجه خلاف واقع است و ناشی از بی‌اطلاعی است و رییس مجلس هم که امروز گفت که برای پیگیری انتقاد برخی نماینده‌ها با هیئت رییسه کیمیسیون تلفیق جلسه‌ای برگزار می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آنا، تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۷۶۳۱۲، www.ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
دستکاری بودجه چرا اصلا باید مطرح بشه مگر میشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین