پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت “در پی انتشار خبری نادرست در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر ثبت نام حضوری در مراکز بهداشتی جهت نوبت گیری تزریق واکسن، به اطلاع می‌رساند هیچ ثبت نامی برای نوبت گیری واکسن انجام نشده و از هموطنان عزیز تقاضا داریم از حضور و تجمع بی مورد در مراکز بهداشتی خودداری کنند. ”

  شعار سال:مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در پی انتشار خبری نادرست در فضای مجازی و برخی رسانه ها مبنی بر ثبت نام حضوری در مراکز بهداشتی برای نوبت گیری تزریق واکسن، به اطلاع می رساند هیچ ثبت نامی برای نوبت گیری واکسن انجام نشده و از هموطنان عزیز تقاضا داریم از حضور و تجمع بی مورد در مراکز بهداشتی خودداری کنند.
 
انتشار اخبار متعدد و از منابع مختلف در فضای مجازی مبنی بر ثبت نام سالمندان یا بیماران و گروه های مختلف مردم برای واکسن کرونا، موجب سرگردانی مردم و مراجعات آنها به مراکز بهداشتی و درمانی شده است.
 
سازمان نظام پزشکی نیز روز گذشته(شنبه) این اخبار را نادرست اعلام کرده بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دیار میرزا  ، تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت1400، کدخبر:617766 ،www.diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین