پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کمتر از ۱۰۰۰ میلیارد تومان از معوقات کشاورزان برای خرید تضمینی گندم باقی مانده است که نهایتا تا یکی دو روز آینده همه معوقات به کشاورزان پرداخت می شود.
شعارسال: محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، سخنگوی دولت ایران در جلسه شورای اداری استان گفت: اعتبارات عمرانی استان مرکزی در سال ۹۵ حدود ۲۴۷ میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل حدود ۱۱۶ درصد افزایش داشته است.

نوبخت اظهار کرد: این میزان از محل تملک دارایی سرمایه عمرانی و دو درصد حاصل از فروش نفت خام و گاز و اعتبارات طرح های ملی تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: علاوه بر این در سفر هیات دولت به استان مرکزی برای ۵۱ طرح وپروژه، اعتباری بالغ بر ۹۱۲ میلیارد تومان برای سالهای ۹۵ و ۹۶به استان مرکزی اختصاص یافته است.(طرح ها باید دو ساله به اتمام برسند و نهاد رئیس جمهور باید صددرصد بودجه را پرداخت کند)

سخنگوی دولت بیان کرد: این پروژه ها در بخش های مختلف بهداشت و درمان، حمل و نقل، طرح های آبرسانی، تکمیل سالن های ورزشی و پروژهای علمی و فرهنگی است.

نوبخت با اشاره به اینکه عمده اعتبارات دولت به استان مرکزی در حوزه منابع آب است که برای ۴ طرح آن ۲۰۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد:از اعتبار تخصیص یافته ۷۶ میلیارد تومان برای عمران روستایی و شهر ها، ۶۹ میلیارد تومان در حوزه فرهنگ،۱۲۱ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان استان،۶۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه ورزشی و ۳۰۹ میلیارد تومان در بخش راه است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه امسال ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان گندم از کشاورزان خریداری شده است افزود:

کمتر از ۱۰۰۰ میلیارد تومان از معوقات کشاورزان برای خرید تضمینی گندم باقی مانده است که نهایتا تا یکی دو روز آینده همه معوقات به کشاورزان پرداخت می شود.

وی میزان مطالبات پیمانکاران از دولت را حدود ۲۰ هزار و پانصد میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: پرداخت مطالبات در دستور کار هیات دولت است و تا هفته آینده این مطالبات را تسویه می کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری دیار آفتاب، تاریخ انتشار: دوشنبه 3 آبان 1395، کدخبر: ۱۱۷۹۵، www.diyareaftab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
حالا پرداخت شد یا نه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
نه پرداخت نشده هنوز. توی بخش پیگیری وعده های سایت تون واردش کنید لطفا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
دولت در این مورد ، خوب به قولش عمل کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین