پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
بخش مطبوعاتی نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در نیویورک در واکنش به اظهارات یوسف العتیبه، سفیر دولت امارات در واشنگتن، این اظهارات را ناشی از ناآگاهی فتنه جویانه وی خواند و تکرار این قبیل مواضع بی‌اساس و نسنجیده را محکوم کرد.

شعار سال: در واکنش نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک آمده است: اظهارات سفیر دولت امارات در «مرکز پیشرفت آمریکایی» برخاسته از ناکامی‌های بی‌شمار و محرز عاملان اصلی ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه است که با ائتلافی شکست خورده بیش از یک سال است که مردم بی‌دفاع یمن به ویژه زنان و کودکان را هدف موشک‌ها و حملات وحشیانه خود قرار داده‌اند.

بخش مطبوعاتی نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در نیویورک ضمن توصیف این اظهارات به ناآگاهی فتنه جویانه سفیر اماراتی، نیروهای حشد الشعبی و انصارالله را مقاومانی خواند که با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بومی و اتکا به پشتوانه داخلی در مقابل تروریسم وهابی و تکفیری در عراق و یمن ایستاده‌اند.

نمایندگی کشورمان در نیویورک همچنین اظهارات این مقام اماراتی در خصوص قانون اساسی و انتخابات ایران را مداخله آشکار در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد این اظهارات نسنجیده در حالی صورت می‌گیرد که این کشور حاشیه خلیج فارس فاصله زیادی با اصول اولیه دموکراسی دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری کار ایرانیان (ایلنا)، تاریخ انتشار: 05/08/1395، کد مطلب: 422960، http://www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین