پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: بر اثر آلودگی آب ناشی از پساب مجتمع پتروشیمی ایلام، بیش از چندین هزار قطعه انواع ماهیان و سایر آبزیان در رودخانه چوار تلف شده‌اند.

شعار سال: غلامرضا ابدالی با اعلام این خبر، اظهار کرد: پساب خروجی پتروشیمی مورد آنالیز قرار گرفت و مشخص شد این ضربه زیست‌محیطی به دلیل آلودگی پساب مجتمع پتروشیمی ایلام، شده و بیش از چندین هزار قطعه انواع ماهیان و سایر آبزیان تلف شده‌اند که بلافاصله محیط زیست ورود پیدا کرد و پرونده قضائی برای شرکت پتروشیمی تشکیل و به مراجع قضائی ایلام معرفی شد.

وی با بیان اینکه در حفاظت از محیط زیست و حیات وحش استان با کسی تعارف نداریم و با کوچکترین تخلفات شکار و صید برخورد خواهد شد، گفت: موضوع آلودگی پتروشیمی در ماه‌های اخیر همواره در دستور کار پایش این اداره کل قرار داشته و موضوع تا رفع کامل مشکلات پساب خروجی مجتمع پیگیری خواهد شد.

تلف شدن بیش از چند هزار قطعه ماهی در رودخانه ایلام

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدارنیوز، تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت، کد  ۱۴۰۰،کد خبر: ۹۰۶۲۸،www.didarnews.ir.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
فکری بحال محیط زیست باید کرد
به همین راحتی پساب وارد رودخانه شدو ماهیها تلف شدند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین