پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مینو محرز ،ناظر کیفی واکسن کوو ایران برکت گفت: در حال حاضر با خیال راحت واکسن‌های تولید داخل خودمان را داریم و احتیاجی نیست که به ما واکسن کرونا بدهند یا ندهند و بگویند شما لازم ندارید.
شعار سال: مینو محرز ناظر کیفی واکسن کوو ایران برکت، اظهار کرد: مردم نمی‌دانند که ما چقدر در این مدت برای تهیه و تولید واکسن کرونا زجر کشیدیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با خیال راحت واکسن‌های تولید داخل خودمان را داریم و احتیاجی نیست که به ما واکسن کرونا بدهند یا ندهند و بگویند شما لازم ندارید.

ناظر کیفی واکسن کوو ایران برکت اضافه کرد: متاسفانه مردم بیشتر به دنبال اجناس و دارو‌های خارجی بوده و نسبت به تولیدات دارویی داخلی ایران بدبین بودند و رفتار ما پزشکان آن‌ها را بدبین‌تر کرد و ما در این مسئله خیلی مقصر هستیم.

استاندارد‌های واکسن کوو ایران برکت از حد بین المللی هم فراتر است

محرز همچنین یادآور شد: از ابتدای تولید و آزمایش واکسن کوو ایران برکت در جریان کار بودم و همه استاندارد‌های بین المللی تا حدی در آن رعایت شده است که فکر نمی‌کنم در هیچ جای دنیا اینگونه باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من بعد از تزریق واکسن کرونای کوو ایران برکت هیچ گونه علائم مثل سردرد، تب و سرگیجه نداشتم و خوشبختانه حالم در حال حاضر خوب است.
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۹۳۳۳۴۳، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
واکسن های تولید داخل در ایران به هیچ عنوان به پای نمونه خارجی خودش نمیرسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین