پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری از برنامه‌ریزی برای برگزاری سه مناظره زنده تلویزیونی با حضور نامزد‌های این انتخابات خبر داد.
شعارسال:سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از برنامه‌ریزی برای برگزاری سه مناظره زنده تلویزیونی با حضور نامزد‌های این انتخابات در روز‌های آینده خبر داد.
احسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری که امشب یا فردا شب در رسانه ملی برگزار می‌شود، افزود: جدول پخش مناظره‌های تلویزیونی پس از مراسم قرعه کشی اعلام خواهد شد.
وی گفت: هر یک از مناظره‌های سه‌گانه تلویزیونی حداقل سه ساعت برگزار می‌شود و چنانچه هر یک از نامزد‌ها موضوعاتی را خلاف قانون انتخابات بیان کنند به نامزد‌های دیگر فرصت اضافی داده خواهد شد و ممکن است زمان مناظره از سه ساعت هم بیشتر شود که این به تشخیص کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری است.
قاضی زاده هاشمی همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری حداقل سه مناظره رادیویی برای نمایندگان نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: محور اصلی این مناظره‌ها، موضوعات اقتصادی و زمان آن چهار ساعت است.
عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: برای هر یک از نامزد‌های ریاست جمهوری نیز پخش دو مستند تلویزیونی ۳۰ دقیقه‌ای در نظر گرفته شده است که زمان پخش آن پس از مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی تعیین و اعلام خواهد شد.
وی افزود: پیش از این بعضی پیشنهاد‌ها وجود داشت که مستند تلویزیونی برای نامزد‌ها نداشته باشیم، اما کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست جمهوری تصویب کرد که هر یک از نامزد‌ها دو مستند تبلیغی داشته باشند.
قاضی زاده هاشمی گفت: پخش مستند‌ها به گونه‌ای است که ابتدا مستند نخست همه نامزد‌ها پخش می‌شود و پس از آن مستند‌های دوم پخش خواهد شد و این گونه نیست که پخش دو مستند هر یک از نامزد‌ها توالی داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر نیوز، تاریخ انتشار ۴ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۲۲۰۳۵۶، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین