پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت: برای انتخابات، ریاست جمهوری اسبق و ۱۵ قانون اساسی ملاک ماست و چهار شرط رجل سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر بودن محل بحث و مورد تاکید سیاست‌های کلی رهبری است.
شعار سال: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، چهارم خرداد در بخش خبری ٢١ شبکه اول سیما گفت: در انتخابات ریاست جمهوری چیزی به نام رد صلاحیت نداریم و در حقیقت شورای نگهبان از میان ثبت‌نام‌کنندگان، افراد واجد صلاحیت را به وزارت کشور اعلام می‌کند، در نتیجه قانون فرصتی را برای اعلام شکایت به نتایج صلاحیت‌ها در نظر نگرفته است.

وی با بیان اینکه این شورا برای بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از جهت روش تفاوتی با ادوار پیش نداشت، گفت: مصوبه شورای نگهبان درباره شرایط داوطلبان موضوع مهم این دوره بود که پرونده افراد هم به دقت بررسی شد و بررسی مستندات، ساعت‌ها وقت اعضای شورای نگهبان را می‌گرفت.

کدخدایی ادامه داد: بررسی پرونده برخی داوطلبان هم مجدد در شورا تکرار شده و به همین دلیل ناچار به تمدید مهلت قانونی شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها شدیم.

وی اظهار کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری اسبق و ۱۵ قانون اساسی ملاک ماست و چهار شرط رجل سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر بودن محل بحث و مورد تاکید سیاست‌های کلی رهبری است.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: از همین جهت سوابق افراد را در محل‌های فعالیتشان درخواست کردیم تا ارسال شود و برنامه ارسالی افراد را مورد بررسی قرار دادیم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۱۹۸۰۳، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
0
یعنی این 500 و خورده ای که رد صلاحیت شدن هیچ کدوم این 4 شرط رو نداشتن؟ مگه میشه؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین