پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۳۵۲
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ستاد ما ستاد دهه شصتی‌ها و جوانان و مردان و زنانی است که با همه وجود اراده کرده اند تحول بزرگی را در کشور رقم بزنند.

شعار سال:آقای علیرضا زاکانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما مهمترین اولویت برنامه های انتخاباتی اش را تحول فراگیر در ابعاد مختلف تحت عنوان انقلاب سوم خواند و افزود: ما به دنبال تحقق شعارهای انقلاب اسلامی در عرصه عمل هستیم و ایرانی قوی و پیشرفته می خواهیم.

وی گفت‌: برای تحقق این هدف اساسی، مشارکت و پیوستگی کارها به عهده خود مردم و به ویژه جوانان، زنان و فرهیختگان و اندیشمندان است.

تعداد بازدید : 3

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: تحول مورد نظر ما چندین بعد دارد که در حوزه اقتصاد و مدیریت به دنبال رشد اقتصادی و کارآمدی هستیم و اولویت ما فرهنگ و اجتماع است که ارتقاء معرفت و کرامت را در جامعه به دنبال خواهد آورد.

آقای زاکانی گفت: ضرورت ما حوزه سیاست و امنیت است که برای ما تولید، مشارکت و ارتقا سرمایه های اجتماعی را به همراه می آورد و قدرت و استحکام داخلی را برای ایران اسلامی فراهم می کند و ما حوزه سیاست خارجی را به عنوان فرصت می دانیم که براساس آن باید عزت و اقتدار برای ایران اسلامی به ارمغان بیاید.

وی افزود: ما با عنوان انقلاب سوم به دنبال پیوستگی میان قوا و قبول مسئولیت رکنی برای ایجاد تحول از طریق قوه مجریه و شکل دهی به یک ظرفیت جدید فراگیر و گسترده هستیم تا بتوانیم تحول را در درون نظام و ناظر به ایران قوی و پیشرفته فراهم کنیم و قطعاً ما نقطه عزیمت خود را از حوزه اقتصاد خواهیم گذاشت.
 
 دوران بخور در رو مفسدان اقتصادی به پایان خواهد رسید
   
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ همان طور که سالهاست برای امریکا و اسرائیل دوران بزن در رو تمام شده است بزودی برای مفت خورها و مفسدان اقتصادی دوران بخور در رو تمام خواهد شد.

تعداد بازدید : 3

آقای علیرضا زاکانی افزود: پیام شفافی هم در عرصه انتخابات دارم به این ترتیب که اگر سالهاست برای امریکا و اسرائیل دوران بزن در رو تمام شده بزودی زود برای مفت خورها و مفسدان اقتصادی داخلی که همان عناصر امریکایی ها هستند دوران بخور در رو تمام خواهد شد و هر آنچه خوردند پس خواهیم گرفت و زمینه را برای فساد اقتصادی به کمک مردم می خشکانیم.

وی درباره برنامه های تبلیغاتی اش گفت: بهترین فرصت، صدا و سیماست و در کنار این فرصت بزرگ از فضای مجازی برای ارتباط و تعامل با افکار عمومی بهره خواهم برد آنچه صدا و سیما برنامه ریزی می کند به بهترین نحو دنبال خواهم کرد و با رسانه ها و افکار عمومی هم که تشنه شنیدن برنامه های تحولی هستند ارتباط برقرار خواهم کرد.

تعداد بازدید : 5

آقای زاکانی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا بنای ماندن در عرصه انتخابات تا روز رأی گیری خواهید داشت؟ افزود: جبهه انقلاب اسلامی به عقلانیتی رسیده که پیروزی جبهه انقلاب مهمتر از پیروزی افراد است و ما ایده هایی که به مردم خواهیم گفت براساس برنامه ای منسجم است و ایده های مشترکی برای همکاری جدی با مجلس و قوه قضائیه و سایر نهادها داریم که منجر به تحول فراگیر در کشور با محوریت مردم می شود.

وی افزود: این ایده را مطلوب مردم می دانم و اگر صادقانه با مردم صحبت کنیم زمینه پیروزی این ایده در انتخابات فراهم است و این مسیر را می رویم تا مابه ازای آن شور و نشاط انتخاباتی و توفیق جدی برای جبهه انقلاب فراهم شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار: 5 خرداد1400، کدخبر: ، www.iribnews.ir،3118431

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین