پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه «وضعیت زنان، معیاری برای سنجش آزادی در یک کشور است»، اظهار کرد: اینکه هنوز در رابطه با بدیهیاتی مثل ورود زنان به ورزشگاه بحث می‌شود، فاجعه است.
شعارسال:یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه «وضعیت زنان، معیاری برای سنجش آزادی در یک کشور است»، اظهار کرد: اینکه هنوز در رابطه با بدیهیاتی مثل ورود زنان به ورزشگاه بحث می‌شود، فاجعه است.
محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به کسب مدال جهانی در رشته وزنه‌برداری توسط یک بانوی ایرانی، نوشت: «‏وضعیت زنان، معیاری برای سنجش آزادی در یک کشور است. ‎یکتا جمالی اولین است، اما نباید آخرین باشد. اینکه هنوز در رابطه با بدیهیاتی مثل ورود زنان به ورزشگاه بحث می‌شود، فاجعه است و نشان از این دارد که ابتدای راهیم. جامعه مسیر خود را می‌رود، این ما هستیم که باید خود را با آن هماهنگ کنیم.»
 یکتا جمالی وزنه بردار دسته ۸۷ کیلوگرم تیم ملی زنان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان موفق به کسب مدال برنز شد؛ این مدال نخستین مدال بانوان ایران در قهرمانی جوانان جهان در رشته وزنه‌برداری محسوب می‌شود.
 
فاجعه است که هنوز درباره ورود زنان به ورزشگاه بحث می‌شود
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۳۱۱۰۸۷۱۹، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین