پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
ستاد مهرعلیزاده در خصوص ممانعت از ورود نماینده این نامزد به صدا و سیما بیانیه صادر کرد.این اقدام صدا و سیما با توجه به هشدار‌های قبلی شورای محترم نگهبان در حضوص رصد مطالب کاندیداها، گامی پیشتر درمسیر محدودیت کاندیدا‌ها بوده است .
شعارسال:متن این بیانیه به شرح ذیل است:

ملت بزرگ ایران

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مانع ورود نماینده دکتر محسن مهرعلیزاده برادر گرامی دکتر علی تاجرنیا از نخبه‌های علمی و سیاسی کشور و نماینده‌ی دوره‌ی ششم مجلس شورای اسلامی، برای شرکت در گفتگوی ویژه‌ی خبری شد.

این اقدام صدا و سیما با توجه به هشدار‌های قبلی شورای محترم نگهبان در حضوص رصد مطالب کاندیداها، گامی پیشتر درمسیر محدودیت کاندیدا‌ها بوده و نشانگر آن است که کنترل و محدودیت مطالب با تفسیری جدید توسط کمیته‌ی انتخابات رسانه‌ملی به محدودیت نمایندگان کاندیدا‌ها نیز تسری یافته است.

چنین نگاه بسته و محدودی با پیشی‌گرفتن از روش شورای محترم نگهبان، محصول ابتکار عملی است که در چند سال اخیر؛ به تعدد مراکز تصمیم‌گیری به مثابه راهکاری برای جایگزینی امیال اشخاص با قوانین جاری، می‌اندیشد.

این رویه را می‌توان گامی دیگر در ادامه‌ی روند رقابت ناعادلانه و نابرابر دانست که صرفا در خصوص تنها کاندیدای اصلاح طلب این دوره، اِعمال می‌شود.

بدیهی است چنین اقداماتی دانسته یا ندانسته همسو با بدخواهان ایران، اعتماد هموطنان را بیش از پیش مورد هدف قرار داده، موجب دلسردی شده و نمادی از انتخاباتی ارائه می‌دهد که نتیجه‌ی آن از پیش معین است که خود نافی اراده‌ی نظام در خصوص حضور حداکثری مردم می‌باشد.

ستاد دکتر مهر علیزاده ضمن انتقاد از چنین رویکرد خارج از چارچوب اختیارات قانونی کمیته انتخابات صدا و سیما، توجه همه کاندیدا‌های محترم دیگر را به این نکته جلب می‌نماید که به رسمیت شناختن این گونه اقدامات، بریدن شاخه‌ای است که جمهوریت نظام و انتخاب مشروع رئیس جمهور آینده بر روی آن استوار است و بالقوه آسیب آن شامل همه‌ی عزیزان خواهد شد.

والسلام
ستاد محسن مهر علیزاده
۱۱خرداد ماه ۱۴۰۰
 
 
بیانیه ستاد مهرعلیزاده در خصوص ممانعت از ورود نماینده‌ این نامزد به صدا و سیما
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۰۸۴۶۹۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین