پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
دولت هند قصد دارند نویسندگان و ادبیات داستانی خود را بیشتر از گذشته در بازار کتاب جهانی معرفی کند
شعار سال: دولت هند اعلام کرده است که وزارت فرهنگ این کشور یک سری برنامه‌های ویژه آموزش نویسندگان و جوانان مستند در این حوزه پیش‌بینی کرده است که گفته می‌شود با هدف معرفی و ارتقای ادبیات این کشور در سطح بین‌المللی انجام خواهد شد. هندی‌ها قصد دارند نویسندگان و ادبیات داستانی خود را بیشتر از گذشته در بازار کتاب جهانی معرفی کنند.
 
پیش‌نویس قانونی برای عضویت و آموزش نویسندگان جوان زیر ۳۰ سال تصویب می‌شود

«نراندا مودی» نخست وزیر هند به وزارت فرهنگ این کشور دستور داده است پیش‌نویس قانونی برای عضویت و آموزش نویسندگان جوان زیر ۳۰ سال تصویب کند تا سطح نویسندگی در کشور بهبود یابد. وی گفت: تعداد کتاب‌های داستان در این کشور نسبت به قرون گذشته کمتر شده است و حالا زمانی است که باید به فکر ادبیات این کشور بود.

نخست وزیر گفت: هدف از اجرای برنامه نویسندگان جوان دولت (YUVA) ارتقای سطح نویسندگی جوانان و گسترش چشم انداز آن‌ها به بازار‌های جهانی ادبیات است تا بتوانند کشور آزاد خود را در قالب داستان و مستند به مردم دیگر نقاط جهان معرفی کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایبنا، تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۰۶۸۸۶، www.ibna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین