پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
یک عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس از تهیه بیانیه‌ای برای قدردانی از تلاش‌های تیم مذاکره کننده و وزارت امور خارجه برای تحقق توافق‌نامه برجام خبر داد و گفت که این بیانیه فردا جهت قرائت در صحن علنی به هیأت رئیسه تقدیم خواهد شد.

شعارسال: علیرضا رحیمی اظهار کرد: همزمان با اولین گزارش شش ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره اجرای برجام و قرائت آن در جلسه علنی امروز مجلس، نمایندگان به منظور قدردانی و تشکر از تلاش‌ها و اقدامات تیم مذاکره کننده هسته‌ای وزارت امور خارجه و تمامی مسئولان موثر در توافقنامه برجام بیانیه قدردانی را تهیه کرده‌اند.

به گفته وی، تاکنون حداقل 150 نماینده این بیانیه را امضا کرده و امضاها در حال افزایش و جمع‌آوری است تا فردا به هیأت رئیسه جهت قرائت در جلسه علنی تقدیم شود.

نماینده تهران در پایان تأکید کرد که نمایندگان امضا کننده از طیف‌های مختلف سیاسی، اقلیت‌های دینی، بانوان، استان‌های مختلف و روسای کمیسیون‌ها بوده است. به عبارت دیگر صرف‌نظر از تمامی گرایش‌ها، ‌امضا کنندگان از تلاش‌های مذاکره کنندگان هسته‌ای قدردانی کرده‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 9 آبان 1395، کدمطلب: 95080906376 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Italy
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
باید برای کسانی که به امریکا اعتماد بی جا می کنند بیانیه انتقادی صادر شود
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین