پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری اظهار کرد: ‏این حجم از تخریب و تخطئه نسبت به دولتی که به پشتیبانی ملت در برابر دشوارترین بحران‌های تاریخ پس از انقلاب ایستادگی کرد، اگرچه در عزم و اراده دولتمردان تاثیری ندارد، اما حتما بدعتی نامبارک در سپهر سیاسی کشور است؛ بدعتی که روزی دامن بدعت‌گذاران را هم خواهد گرفت.

شعار سال:محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:
 
«انتخابات تجلی مردم‌سالاری و تبلور اراده مردم در حکمرانی است. زیبنده نیست نامزدهای انتخابات آن را تبدیل به فستیوال سیاه‌نمایی و القای ناکارآمدی نظام تبدیل کنند. مردم مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی و همه‌گیری کرونا را می‌دانند، چهار سال اول مسئولیت این دولت را نیز به خوبی یادشان هست.
 
‏نامزدهای انتخابات به جای تخریب دولت و سیاه‌نمایی علیه همه دستاوردهای کشور،‌ شایسته است که برنامه‌ها و دیدگاه‌های واقعی خود را درباره موضوعاتی همچون ‎برجام، فضای مجازی، زنان، ‎اقوام، ‎اقلیت‌ها و ...- با صداقت به مردم بگویند.
 
‏این حجم از تخریب و تخطئه نسبت به دولتی که به پشتیبانی ملت در برابر دشوارترین بحران‌های تاریخ پس از انقلاب ایستادگی کرد، اگرچه در عزم و اراده دولتمردان تاثیری ندارد اما حتما بدعتی نامبارک در سپهر سیاسی کشور است. بدعتی که روزی دامن بدعت‌گذاران را هم خواهد گرفت.»
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 21 خرداد1400، کدخبر:1400032115155 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ک
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
شما که بر مبنای تخریب احمدی نژاد سر کارید
مدیر پایگاه

سلام آقا/ خانم ک
اگر مسلمان هستید، توصیه می کنیم استغفار کنید. مجموعه رسانه ای یکم، مجموعه ای توسعه گرا، بی طرف و مستند نویس است. 

هیچ  فردی  نمی  تواند  ادعای  تخریب  از  جانب  ما  داشته  باشد.  قضاوت  عجولانه  شما،  نیازمند تامل و تفکر  بیشتر  است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین