پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۵۶۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
رکورد علی دایی هنوز نشکسته است؛ در واقع کریستیانو رونالدو با دو گلی که در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ وارد دروازه فرانسه کرد تعداد گل‌های ملی اش را به عدد ۱۰۹ رساند و با علی دایی برابری کرد.

شعار سال:بلژیک با برتری برابر پرتغال کاری کرد تا فعلا کریستیانو رونالدو از علی دایی عبور نکند.
 
 با صعود پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی و تقابل با بلژیک، بسیاری منتظر بودند تا کریستیانو رونالدو یکبار دیگر گلزنی کند و این بار به تنهایی در صدر رده بندی برترین گلزنان ملی تاریخ بایستد. با این وجود، اما بلژیکی‌ها بازی را یک بر صفر بردند تا نه تنها پرتغال از گردونه رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ کنار برود بلکه رونالدو هم نتواند تعداد گل‌های ملی اش را بیشتر از علی دایی کند.


به این ترتیب فعلا علی دایی و کریستیانو رونالدو هرکدام با ۱۰۹ گل ملی، به صورت مشترک در صدر برترین گلزنان تاریخ در این عرصه ایستاده اند. البته که کریستیانو فرصت خواهد داشت شهریور ماه این رکورد را بشکند و به تنهایی در صدر بایستد. پرتغال روز ۱۰ شهریور در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف ایرلند می‌رود. تا آن زمان، اما دنیای فوتبال همچنان از علی دایی حرف خواهد زد و اسطوره فوتبال ایران این فرصت ۲ ماهه را مدیون تیم ملی فوتبال بلژیک خواهد بود!


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  فرارو، تاریخ انتشار: 7 تیر  1400، کدخبر:494303 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین